کد خبر : 1898671 | 13 فروردين 1402 ساعت 15:15 | 48.3K بازدید | 17 دیدگاه

شوک دقیقه 90: شاید مدافع رئال به ال‌کلاسیکو نرسد

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در بازی امروز برابر وایادولید نیست.

شوک دقیقه 90: شاید مدافع رئال به ال‌کلاسیکو نرسد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از ساعاتی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان وایادولید است. 

به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی با بحران جدی در خط دفاعی این تیم روبرو است و حالا علاوه بر ناچو و فرلان مندی، نمی‌تواند از رودیگر هم در این بازی استفاده کند و شاید حتی غیبت او طولانی‌تر هم بشود.

گفته می‌شود که این مدافع آلمانی از ناحیه زانوی چپ احساس درد و ناراحتی دارد و به همین دلیل مربیان رئال تصمیم گرفته‌اند که به هیچ وجه روی او ریسک نکنند و این بازیکن در بازی امروز برابر وایادولید به میدان نخواهد رفت.

1833414

خبرنگاران نزدیک به رئال مادرید خبر داده‌اند که قرار است آزمایش‌های نهایی فردا برگزار شود تا مشخص شود که شرایط این بازیکن دقیقا به چه صورت است و مصدومیت او تا چه حد جدی است.

با این حال، گل اسپانیا مدعی شده که مشکلی که رودیگر در زانوی پای چپش احساس می‌کند درد عادی است و مصدومیت جدی گریبان‌گیر این بازیکن نشده است. 

اما با وجود اینکه مصدومیت این مدافع جدی به نظر می‌رسد، با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری برابر بارسلونا که قرار است روز چهارشنبه باشد، احتمال غیبت رودیگر در ترکیب رئال در این بازی وجود دارد و این خبر بسیار بدی برای آنچلوتی و هواداران این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها