کد خبر : 1898677 | 13 فروردين 1402 ساعت 16:30 | 82.4K بازدید | 36 دیدگاه

شکایت الچه از بارسا: بازی باید 0-3 شود

مدیران الچه قصد دارند شکایتی را علیه بارسلونا طرح کنند و امیدوار هستند که بتوانند نتیجه بازی برابر این تیم را تغییر دهند.

شکایت الچه از بارسا: بازی باید 0-3 شود

به گزارش "ورزش سه"، الچه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد.

این تیم فرصت زیادی برای تغییر نتیجه در این بازی به دست نیاورد و شاگردان ژاوی کاملا بر توپ و میدان مسلط بودند و توانستند سه امتیاز این بازی را با قدرت و شایستگی به دست آورند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده که مدیران الچه قصد ندارند به این سادگی شکست برابر بارسا را بپذیرند و قصد دارند شکایتی را علیه این تیم مطرح کنند تا نتیجه بازی را تغییر دهند.

1837874

این باشگاه معتقد است که با توجه به لغو شدن مجوز حضور گاوی در فهرست تیم اول بارسا، این بازیکن اجازه حضور در این دیدار را نداشته و به میدان رفتنش در این بازی غیرقانونی بوده است. بر اساس بند چهارم قانون فدراسیون فوتبال اسپانیا، بازیکنی که مجوز حضورش در تیمی لغو شده باشد نباید در همان فصل بار دیگر برای آن تیم به میدان برود.

این ادعاها در حالی مطرح شده که رادیو کوپه هم به این موضوع اشاره کرده که شکایت الچه از بارسلونا احتمالا به نتیجه نخواهد رسید، چون این باشگاه بر اساس مجوزی که از سوی دادگاه رسمی برای استفاده از گاوی دریافت کرده اقدام به استفاده از این بازیکن کرده است.

به این ترتیب، گاوی مشکلی برای حضور در میدان در این بازی نداشته و بارسا هم اشتباهی مرتکب نشده که بتوان با تکیه بر آن نتیجه بازی را تغییر داد.

دیدگاه‌ها