کد خبر : 1898692 | 13 فروردين 1402 ساعت 19:58 | 44.4K بازدید | 14 دیدگاه

او شاید بماند

نظر الخلیفی در مورد گالتیه عوض شد

طبق ادعای اکیپ، حالا احتمال ماندنی شدن کریستوف گالتیه در پی اس جی برای فصل آینده قوت گرفته است.

نظر الخلیفی در مورد گالتیه عوض شد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط پی اس جی در فصل جاری خوب نیست و باشگاه نتوانسته به هدف اصلی‌اش یعنی فتح لیگ قهرمانان برسد. پاریسی‌ها خیلی زود و در یک هشتم نهایی با شکست از بایرن با لیگ قهرمانان وداع گفتند و در جام حذفی فوتبال فرانسه نیز با شکست از مارسی در یک هشتم نهایی ناکام ماندند. برای پی اس جی تنها لیگ فرانسه باقی مانده و فعلا با 6 امتیاز بیشتر از لانس و مارسی صدرنشین است. در صورت برتری پی اس جی در بازی امشب برابر لیون، فاصله با تعقیب کنندگان به 9 امتیاز افزایش خواهد یافت.

1830299

در حالی که گمانه‌زنی‌های اخیر حاکی از اخراج قطعی کریستوف گالتیه از مربیگری پی اس جی هستند اما او در نشست خبری دیروز خود گفت که در آرامش کامل و با همکاری لوئیز کامپوس (مدیر ورزشی) برای فصل بعد برنامه‌ریزی می‌کند.

1738655

در همین رابطه امروز نشریه اکیپ هم نوشت که علی‌رغم نارضایتی کامپوس و ناصر الخلیفی (رئیس) از عملکرد گالتیه، احتمال ماندن او همچنان وجود دارد. الخلیفی معتقد است تغییر مربی در پایان هر فصل نمی‌تواند اقدام مثبتی باشد و گالتیه می‌تواند فرصت دومی برای اثبات ارزش‌هایش داشته باشد. الخلیفی در واقع روی زیدان حساب باز کرده بود ولی او در تابستان به پاریس پاسخ منفی داد تا در نهایت گالتیه مربی پی اس جی شود. دو ماه به پایان فصل باقی مانده و تنها در صورت ناکامی پی اس جی در فتح لیگ، اخراج گالتیه قطعی خواهد بود.

دیدگاه‌ها