کد خبر : 1898701 | 13 فروردين 1402 ساعت 21:42 | 62.7K بازدید | 10 دیدگاه

روند شگفت‌انگیز امیر با ۳ کلین‌شیت؛

تحول عابدزاده پس از خط خوردن!

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا برای سومین بازی پیاپی مقابل لوگو کلین‌شیت کرد.

تحول عابدزاده پس از خط خوردن!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته سی و چهارم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا که مثل دیدارهای قبل امیر عابدزاده را در ترکیب و درون دروازه داشت، از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در ورزشگاه آنکسو کارو مقابل تیم قعرنشین لوگو قرار گرفت.

تیم فوتبال پونفرادینا که در سه هفته گذشته لالیگا ۲ شکستی نداشته و یک پیروزی و دو تساوی به دست آورده بود، امروز امید زیادی داشت به یک برد دیگر مقابل قعرنشین این رقابت‌ها دست پیدا کند، اما نتوانست صاحب سه امتیاز شود و با تساوی زمین را ترک کرد.

یاران عابدزاده با تساوی بدون گل خارج از خانه مقابل لوگو که دومین مساوی پیاپی آنها بود، ۳۵ امتیازی شدند ولی نتوانستند از رده نوزدهم جدول لالیگا ۲ اسپانیا و منطقه سقوط به دسته پایین‌تر بالاتر بروند.

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که پیش از این نتوانسته بود در هیچ مقطعی سه کلین‌شیت پیاپی داشته باشد، پس از بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل آلاوس و میراندس طی دو هفته اخیر لالیگا ۲ اسپانیا، امروز هم برابر تیم لوگو این کار را انجام داد تا نشان دهد خط خوردن از تیم ملی او را دچار تحول چشم‌گیری کرده است.

امیر عابدزاده در حالی توانست در بیست و هفتمین بازی فصل خود در لالیگا ۲ به نُهمین کلین‌شیت دست پیدا کند که در دیدار امروز مقابل لوگو ۴۰ لمس توپ، ۱۴ پاس با دقت ۵۸ درصدی، سه پاس بلند صحیح از ۱۳ پاس ارسال شده، یک موفقیت در خروج هوایی از دروازه، یک خروج درست از محوطه و همچنین پنج مهار توپ که سه ضربه در محوطه جریمه بود، به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها