کد خبر : 1898709 | 13 فروردين 1402 ساعت 22:48 | 19.2K بازدید | 8 دیدگاه

حاج‌صفی با پاس ۳ امتیازی در آ. ا. ک؛

کاپیتان ایران در یونان گل ساخت

تیم آ. ا. ک با پاس گل ملی‌پوش ایرانی خود به برتری یک بر صفر مقابل پائوک رسید.

کاپیتان ایران در یونان گل ساخت

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هشتم و آغازین مرحله پلی‌آف بالانشینان جدول سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک که مثل دیدارهای قبل احسان حاج‌صفی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب و میلاد محمدی را روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۰ امشب در تومبا استادیوم به مصاف پائوک رده چهارمی رفت.

احسان حاج‌صفی که طی سه ماه اخیر همواره حضور ثابت در ترکیب آ. ا. ک آتن داشته و نمایش تاثیرگذاری در سمت چپ خط دفاعی تیمش ارائه کرده بود، امشب هم توانست با یک پاس بلند و تماشایی زمینه‌ساز برتری تیمش مقابل پائوک شود.

1837967

حاج‌صفی که پس از انجام دو بازی برای تیم ملی ایران و حضور ثابت در دیدارهای تدارکاتی مقابل روسیه و کنیا به ترکیب آ. ا. ک آتن بازگشته بود، در دقیقه ۸۰ مسابقه امشب برابر پائوک پاس گل داد تا سه امتیاز حساس بیرون از خانه را به دست بیاورند.

ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک با یک پاس بلند از میانه زمین به پشت مدافعان پائوک، سرجیو آرائوخو را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با ضربه قیچی تماشایی گل اول این تیم را به ثمر رساند.

1837968

تیم آ. ا. ک آتن در شبی که یک گل مردود هم در لحظات ابتدایی مسابقه به ثمر رساند، در نهایت با پاس گل حاج‌صفی به برتری یک بر صفر مقابل پائوک دست یافت تا ۶۳ امتیازی شود و با تفاضل گل بهتر نسبت به پاناتینایکوس، دوباره در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیرد.

در شبی که میلاد محمدی فرصت بازی به دست نیاورد و نیمکت‌نشین بود، حاج‌صفی توانست دومین پاس گل فصل‌اش را در بیست و دومین بازی خود در یک رقابت حساس بدهد.

دیدگاه‌ها