کد خبر : 1898711 | 13 فروردين 1402 ساعت 23:05 | 163.1K بازدید | 119 دیدگاه

چلسی مثل بنز سرمربی عوض می‌کند

گرانترین مربی جهان هم اخراج شد!

گراهام پاتر بعد از شکست چلسی در بازی دیروز مقابل استون‌ویلا دقایقی پیش با اعلام رسمی باشگاه چلسی از سمت خود اخراج شد.

گرانترین مربی جهان هم اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در خانه خود مقابل استون‌ویلا 2-0 شکست خورد و در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت. این شکست کاسه صبر مدیران چلسی را لبریز کرد و بیست و چهار ساعت بعد مدیران این باشگاه اخراج سرمربی‌شان را اعلام کردند.

1837984

پاتر در ماه سپتامبر هدایت چلسی را در حالی به عهده گرفت که باشگاه سابقش برایتون را ترک کرد و راهی لندن شد تا جانشین توماس توخلی بشود که از چلسی اخراج شده بود.

چلسی در مدتی که گراهام پاتر را روی نیمکت خود داشت تنها موفق به پیروزی در 12 مسابقه شد و در همین مدت 11 شکست را تجربه کرد.

با اینکه از مدتی پیش شایعات درباره اخراج گراهام پاتر به اوج رسیده بود، ولی صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان باعث شد او مدت بیشتری روی نیمکت آبی‌های لندن بنشیند. با اینکه انتظار می‌رفت چلسی پاتر را دست‌کم تا زمان دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان حفظ کند اما شکست شب گذشته و عملکرد ضعیف چلسی باعث شد مدیران باشگاه انگلیسی همین امشب حکم اخراج او را امضا کنند.

1837985

در اطلاعیه باشگاه چلسی که امشب برای اعلام اخراج پاتر صادر شد چنین آمده است: "باشگاه چلسی به این وسیله اعلام می‌کند که گراهام پاتر باشگاه را ترک کرده است. گراهام پذیرفته که به باشگاه برای پشت سر گذاشتن راحت‌تر دوران گذار و انتقال به کادر فنی بعدی با چلسی همکاری کند. گراهام ما را به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسانده و در این مرحله قرار است به مصاف رئال مادرید برویم. باشگاه چلسی از گراهام پاتر به خاطر همه تلاش‌هایش قدردانی می‌کند و برای او آرزوی موفقیت دارد".

دو مالک باشگاه چلسی، تاد بولی و بهداد اقبالی، هم بعد از اخراج گراهام پاتر اطلاعیه‌ای منتشر کردند. در این اطلاعیه آمده است: "ما به نمایندگی از همه اعضای باشگاه از گراهام به‌خاطر کمک‌هایش به چلسی صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم. ما برای گراهام به عنوان مربی و انسان بیشترین احترام را قائل هستیم. او همیشه با اخلاق حرفه‌ای و شخصیت تحسین‌برانگیز رفتار می‌کرد و ما همه از اینکه کار به اینجا رسید ناراحت هستیم. ما به همراه هواداران بی‌نظیرمان همگی پشت سر برونو و تیم می‌‌ایستیم و از این پس تمرکزمان به ادامه فصل خواهد بود. در لیگ برتر 10 بازی دیگر در پیش داریم و همچنین یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در پیش است. در تک تک بازی‌های باقی‌مانده با حداکثر تلاش و تعهد به میدان می‌رویم تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم".

دیدگاه‌ها