کد خبر : 1898713 | 13 فروردين 1402 ساعت 23:48 | 26.6K بازدید | 23 دیدگاه

ناگلزمان، گزینه اصلی چلسی برای جانشینی پاتر

برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از اخراج گراهام پاتر از چلسی شانس یولیان ناگلزمان برای جانشینی او بیشتر از سایر گزینه‌هاست.

ناگلزمان، گزینه اصلی چلسی برای جانشینی پاتر

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دقایقی پیش سرمربی خود، گراهام پاتر را رسما اخراج کرد تا برای دومین بار در فصل جاری سرمربی‌‌اش را اخراج کرده باشد. آبی‌های لندن در اوایل فصل هم توماس توخل آلمانی را اخراج کرده و پاتر را جانشین او کرده بودند.

درحالی‌که از چند گزینه مثل لوئیس انریکه، زین‌الدین زیدان و برندان راجرز به عنوان جانشینان احتمالی گراهام پاتر یاد می‌شود اما دیلی‌میل و چند رسانه انگلیسی دیگر مدعی شدند شانس یولیان ناگلزمان، مربی جوان آلمانی که در روزهای اخیر از بایرن اخراج شده بود، برای نشستن روی نیمکت چلسی بیشتر از سایر گزینه‌هاست.

1837987

فابریتزیو رومانو هم در واکنشی جداگانه این ادعاها را تایید کرد و ناگلزمان را دارای بیشترین شانس برای انتقال به چلسی دانست. گفته می‌شود پیش از اخراج پاتر در جلسات مدیریت باشگاه چلسی برای بررسی عملکرد تیم از یولیان ناگلزمان به عنوان گزینه باشگاه اسم برده شده بود.

این در حالی است که پیش‌تر و بعد از اخراج آنتونیو کونته از تاتنهام خبرهایی درباره نشستن ناگلزمان روی نیمکت این تیم انگلیسی هم منتشر شده بود. اما برخی رسانه‌ها در آلمان مدعی شدند ناگلزمان عجله‌ای برای بازگشت فوری به مربی‌گری ندارد و ترجیح می‌دهد تا تابستان منتظر بماند.

1837988

چلسی در اطلاعیه اخراج پاتر تایید کرد که تا اطلاع ثانوی و تا زمان انتخاب سرمربی جدید برونو سالتور به عنوان مربی موقت هدایت تیم را به عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها