کد خبر : 1898715 | 14 فروردين 1402 ساعت 00:04 | 56.8K بازدید | 32 دیدگاه

واکنش‌ها به اخراج پاتر: چلسی، بدترین باشگاه جهان!

اخراج گراهام پاتر، علی‌رغم اینکه نتایج خوبی در چلسی کسب نکرده بود، با واکنش‌های منفی بسیاری مواجه شد.

واکنش‌ها به اخراج پاتر: چلسی، بدترین باشگاه جهان!

به گزارش "ورزش سه"، گراهام پاتر ماه سپتامبر به جای توماس توخل که چلسی را به قهرمانی اروپا رسانده بود، هدایت این تیم را به عهده گرفت. اما سرمربی سابق برایتون تنها 6 ماه توانست روی نیمکت آبی‌ها دوام بیاورد و بعد از کسب نتایج ضعیف و قرار گرفتن در مکان یازدهم لیگ برتر از سمت خود برکنار شد.

اخراج پاتر با واکنش‌های بسیاری از سوی هواداران و کارشناسان در فضای مجازی روبرو بوده است. بیشتر این واکنش‌ها به مقایسه دوران رومن آبراموویچ و تاد بولی اختصاص دارد. یکی از کاربران چلسی را بدترین باشگاه حال حاضر جهان نامیده است.

1837773

کاربر دیگری نوشته است: "تاد بولی گفته بود با آبراموویچ متفاوت خواهد بود!" یکی دیگر از هواداران چلسی نوشت: "تاد بولی فقط یک رومن آبراموویچ آمریکایی است."

جیمی کاراگر هم یکی از منتقدان مالک چلسی بعد از این تصمیم بود که گفت: "تاد گفته بود با رومن فرق خواهد داشت. من برای گراهام پاتر متاسفم اما این اتفاق اجتناب‌ناپذیر بود. انتخاب پاتر به جای توخل در ابتدای فصل مضحک بود!"

چلسی روز شنبه در خانه مقابل استون ویلا 2-0 شکست خورد. این دهمین شکست آبی‌ها در فصل جاری بود که باعث شد هیئت مدیره این باشگاه علی‌رغم حمایت از پاتر طی هفته‌های اخیر، در نهایت تصمیم به قطع همکاری با او بگیرد.

دیدگاه‌ها