کد خبر : 1898720 | 14 فروردين 1402 ساعت 00:39 | 40.4K بازدید | 13 دیدگاه

دعوا در تونل در بازی ناپولی - میلان

اسپالتی به لیائو چیزی می‌گوید، واکنش تند مالدینی!

در پایان مسابقه لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در تونل ورزشگاه با پائولو مالدینی، مدیر میلان، درگیری لفظی پیدا کرد.

اسپالتی به لیائو چیزی می‌گوید، واکنش تند مالدینی!

به گزارش "ورزش سه"، میلان که امشب برای دیدار با ناپولی به خانه این تیم، ورزشگاه دیه‌گو مارادونا در شهر ناپل رفته بود، با ارائه عملکردی برتر موفق شد حریف خود را 4-0 شکست دهد.

دیدار دو تیم به دلیل اینکه ناپولی و میلان به زودی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار حساس مقابل هم برگزار خواهند کرد از حساسیت زیادی برخوردار بود و درون زمین و در کنار آن با تنش‌های زیادی همراه بود.

این تنش‌ها به کادر فنی و مسئولان دو تیم هم کشیده شد و شاهد درگیری لفظی شدید اسپالتی، سرمربی ناپولی، با پائولو مالدینی، اسطوره روسونری و مدیر فعلی این تیم، در تونل ورزشگاه مارادونا بودیم.

1838036

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که دو تیم برای شروع نیمه دوم در حال برگشت به زمین بودند. نیمه اول با برتری 2-0 روسونری تمام شده بود.

1838015

لیائو گل اول میلان را در نیمه اول به ثمر رساند و شادی بعد از گل او ناپولی و کادر فنی این تیم را عصبانی کرده بود. لیائو بعد از گلزنی به سمت سکوهای هواداران ناپولی رفت و حرکتی تحریک‌آمیز انجام داد. اسپالتی درحالی‌که دو تیم در حال ورود به میدان بودند سعی داشت با لیائو صحبت کند که مالدینی برای محافظت از بازیکن تیمش وارد معرکه شد و با سرمربی ناپولی درگیری لفظی پیدا کرد.

درحالی‌که اسپالتی با عصبانیت به سمت لیائو می‌رفت و به شادی بعد از گل او اعتراض داشت، مالدینی مانع از حرکت او شد و خطاب به اسپالتی گفت: "این رفتار شما اصلا درست نیست آقا. شما از همین حالا قهرمان لیگ هستید، دیگر چه می‌خواهی؟"

1838016
1838017
1838018

ماجرا با پادرمیانی کادر فنی دو تیم به پایان رسید تا بحث مالدینی و اسپالتی در تونل ورزشگاه بیش از این ادامه پیدا نکند.

دیدگاه‌ها