کد خبر : 1898723 | 14 فروردين 1402 ساعت 01:15 | 321.3K بازدید | 225 دیدگاه

سوت های پارک دوپرنس شرم آور است

آنری منفجر شد: مسی باید به بارسا برگردد!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، در جریان بازی امشب تیمش مقابل لیون به شدت مورد اعتراض هواداران این تیم قرار گرفت.

آنری منفجر شد: مسی باید به بارسا برگردد!

به گزارش ورزش سه، اوضاع برای لیونل مسی در فرانسه و آرژانتین به متفاوت ترین شکل ممکن در جریان است. او چند ماه پیش طلسم قهرمانی در جام جهانی را شکست و ستاره شماره یک البی‌سلسته در راه کسب سومین قهرمانی جهان بود. کافی است جایی در آرژانتین صحبتی از لئو باشد تا همه به وجد آمده و به نشانه احترام کلاه از سر بردارند اما در فرانسه و پایتخت این کشور اوضاع کاملا متفاوت است؛ اینجا برنده هفت توپ طلا را معمولا بعد از هر بازی هو می کنند!

1838035
هواداران پاریس که از تایید مذاکرات مسی با بارسلونا خشمگین بودند پیش از شروع بازی و در حین نمایش عکس این بازیکن روی اسکوربورد ورزشگاه پارک دو پرنس در حین معرفی بازیکنان میزبان، او را هو کردند تا جنگ را از همان دقایق نخست شروع کنند.

پاری‌سن‌ژرمن امشب در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه با یک گل مغلوب میهمان خود المپیک لیون شد؛ در شبی که شاگردان کریستوف گالیته جز دل بستن به توانایی ذاتی چند فوق ستاره کار دیگری انجام نداده و تقریبا بی برنامه بودند، این لیونل مسی بود که به جای سرمربی تیم توسط هواداران هو شد. در  10 دقیقه پایانی بازی اوج حمله هواداران پاریس به لیونل مسی را شاهد بودیم.

1838029
1838030

این اتفاق در بازی هفته بیست و هشتم مقابل رن نیز رخ داده بود؛ هواداران پاریس که بابت حذف از لیگ قهرمانان اروپا و عملکرد بسیار ضعیف مسی در مرحله یک هشتم نهایی این جام عصبانی بودند در جریان آن دیدار مسی را مورد لطف خود قرار دادند و ستاره آرژانتینی نیز در پایان بازی برخلاف سایر بازیکنان به جای تشکر از هواداران راهی رختکن شد تا مشخص شود رابطه او با اولتراهای پاریسی تیره تر از حد تصور است.

1838031

البته عملکرد لیونل مسی در این دیدار دلیل هو شدن او توسط هواداران پاریس نبود چرا که او یکی از بهترین های تیمش بود؛ با یک نگاه ساده به آمار بعد از دیدار پی‌اس‌جی و لیون می توان پی به این نکته برد. لئو از نظر امتیازی دومین بازیکن برتر میزبان بود و حتی از کیلیان امباپه هم بهتر کار کرد. مسی در این دیدار 5 موقعیت برای هم تیمی های خود ایجاد کرد، 3 شوت به دروازه داشت و 81 درصد پاس هایش صحیح بود. با این وجود اما به نظر می رسد مشکل هواداران با او بیشتر شخصی است تا فنی! گویا آنها کلافه از ناکامی های سریالی تیم خود به دنبال این مقصر فرضی هستند تا حرص خود را سر او خالی کنند!

1838027

این در حالی است که از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان تنها باشگاهی یاد می شود که در مقطع فعلی برای فصل آینده به لئو پیشنهاد همکاری ارائه کرده است. در پایتخت فرانسه اما رئیس ها بیشتر از هواداران مسی را می خواهند.

1838032

آینده لیونل مسی در پایان این فصل سوژه داغ رسانه ها به شمار می رود و با وجود تمایل باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به تمدید قرارداد این ستاره، هواداران خیلی از این اتفاق استقبال نمی کنند. این در حالی است که باشگاه بارسلونا هم در تلاش است تا مسی را به کاتالونیا برگرداند. برخلاف پاریس، آن جا در بارسلون همه طرفدار مسی هستند؛ درست مثل آرژانتین. اما نکته این جاست که هنوز مشخص نیست خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز آیا آن طور که واقعا در صحبت های خود می گویند، در عالم واقعیت مشتاق انتقال او هستند یا خیر.

1838028
مسی در پایان بازی با لیون در حالی که به شدت از رفتار هواداران پاریس دلسرد شده بود مثل بازی قبلی مستقیما راهی رختکن شد.

به نظر می رسد که فقط در پاریس با لیونل مسی مشکل داشته باشند چرا که از امریکا و عربستان هم خبر می رسد که برای جذب این ستاره باشگاههایی هستند که حاضرند پول های کلانی خرج کنند. این باشگاهها مطمئن هستند که محبوبیت بالای ستاره آرژانتینی خیلی زود می تواند هزینه خرج شده را به آنها برگرداند. با این وجود اما هنوز آینده مسی مشخص نیست و او تصمیم نهایی خود را اتخاذ نکرده است.

1838026
تیری هانری به عنوان کارشناس بازی پاریس-لیون در واکنش به توهین هواداران پی اس جی به مسی گفت: "شنیدن این صداها شرم آور است. شما نمی‌توانید برای یکی از بهترین بازیکنان تیم را با 13 گل و 13 پاس گل سوت بزنید. به نظر من مسی باید به بارسلونا برگردد."

قطعا مسی هنوز قصد بازنشسته شدن ندارد و ادامه کار در فوتبال اروپا ایده ال ترین گزینه او است. با این وجود با توجه به شرایط فعلی پیش بینی می شود که شانس حضور او در پاریس برای فصل آینده بسیار پایین باشد. هر چند هنوز چیزی مشخص نیست اما قطعا دنیای فوتبال هم دوست خواهد داشت که ستاره این روزهایش جایی بازی کند که حداقل احترام لازم را متوجه خود ببیند؛ چیزی که در پاریس شاهد آن نیستیم و شاید خود لئو را هم قانع کرده باشد که آن جا، جای مناسبی برای پایان داستان او نیست.

1838034

دیدگاه‌ها