کد خبر : 1898725 | 14 فروردين 1402 ساعت 01:52 | 20K بازدید | 5 دیدگاه

مورینیو مانع فحاشی به مربی سمپدوریا

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، مانع از ادامه فحاشی هواداران رم به دژان استانکوویچ، سرمربی سامپدوریا شد.

مورینیو مانع فحاشی به مربی سمپدوریا

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته موفق شد با نتیجه 3-0 میهمان خود سامپدوریا را شکست دهد. دژان استانکوویچ، سرمربی تیم سامپدوریا، در ابتدای نیمه دوم این دیدار شعارهایی از سوی هواداران میزبان مواجه شد که او را کولی می خواندند.

1838041

ژوزه مورینیو در واکنش به این اتفاق خیلی سریع از روی نیمکت بلند شده و به سمت سکوها رفت. او برای دقایقی دستان خود را بالا برده و از تیفوسی ها رم خواست تا فحاشی خود به سرمربی حریف را متوقف کنند. آنها حرف سرمربی خود را گوش کرده و به توهین های خود پایان دادند.

دژان استانکوویچ در پایان دیدار در رابطه با این اتفاق گفت: "من به کولی بودنم افتخار می کنم. هیچکس نمی تواند با این کلمه من را ناراحت کند، ژوزه این را می داند. من در حین مسابقه متوجه این موضوع نشدم اما از مورینیو به خاطر ساکت کردن هواداران تشکر می کنم."

1838040

مورینیو هم پس از اینکه متوجه تشکر استانکوویچ شد گفت: "نیاز به تشکر استانکوویچ نبود. من این کار را برای یک مردم بزرگ و یک دوست انجام دادم. بازهم اگر نیاز باشد چنین کاری می کنم. معمولا در ورزشگاه ها به من توهین می شد و من به خاطر آن یک دیوار محافظم برای خودم ساختم. فکر می کنم دژان هم باید چنین کاری بکند. او صاحب خانواده است و چنین توهین هایی اصلا زیبا نبود."

دیدگاه‌ها