کد خبر : 1898737 | 14 فروردين 1402 ساعت 08:10 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

از طرفداران بزرگ کواراتسخلیا هستم

لیائو: بعد از چند ماه سخت دوباره خودم را پیدا کردم

رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان، بعد از دبل مقابل ناپولی تاکید کرد که اهمیتی برای انتقادات خارج از زمین قائل نیست.

لیائو: بعد از چند ماه سخت دوباره خودم را پیدا کردم

به گزارش "ورزش سه"، میلان در حساس ترین بازی هفته بیست و هشتم سری آ موفق شد ناپولی، صدرنشین بلامنازع این فصل را با نتیجه 4-0 درهم بکوبد. رافائل لیائو که از 24 دی موفق به گلزنی نشده بود در این دیدار با زدن دو گل ستاره تیمش بود. او در پایان با ابراز خوشحالی از بازگشت به شرایط سابق تاکید کرد که هم تیمی‌ها و مربیانش در میلان به او کمک کردند تا خود را پیدا کند.

لیائو در مورد برتری مقتدرانه مقابل ناپولی گفت: "می‌دانستیم که یک بازی مهم مقابل حریفی بزرگ داریم که فصل فوق العاده ای را پشت سر می‌گذارد. با این وجود هواداران میلان در این مدت دلگرمی و انرژی زیادی به ما بخشیده بودند. می‌خواهم از آنها تشکر کنم. ما به عنوان یک تیم در کنار هم فوق العاده کار کردیم."

او بعد از گلزنی مقابل ناپولی یک شادی جنجالی انجام داد که پاسخی به تمسخر و انتقادات رسانه‌ها در هفته‌های اخیر بود؛ این شادی باعث عصبانیت لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، نیز شد. لیائو در مورد این اتفاق گفت: "در پاسخ به انتقادات من حرفم را فقط در زمین می زنم. من فقط حرف مربیان و اعضای تیم را گوش می‌کنم و صحبت‌های خارج از تیم اهمیتی برایم ندارد. چند ماه سخت را به کمک مربی و هم تیمی‌هایم پشت سر گذاشته و حالا خودم را دوباره پیدا کردم."

1838067

«گلزنی بعد از حدود سه ماه ناکامی چه حسی داشت؟» لیائو در پاسخ گفت: "حسی باورنکردنی داشت اما حتی اگر امروز گل هم نمی‌زدم باز خوشحال بودم چرا که خیلی خوب بازی کردیم."

میلان بعد از این پیروزی باید روزهای 23 و 29 فروردین دو بار دیگر مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. مهاجم روسونری در خصوص آمادگی تیمش برای تکرار این نتیجه گفت: "این بازی برای ما مهم بود چون می‌خواهیم به ناپولی نزدیک شویم. لیگ قهرمانان هم شرایط متفاوتی خواهد داشت که می‌خواهیم آن جا هم موفق باشیم."

1838068

لیائو در مورد تعویض پیراهنش با خویچا کواراتسخلیا، ستاره جوان ناپولی، در پایان بازی گفت: "بله پیراهنم را با او عوض کردم. من یکی از طرفداران بزرگ کوارا هستم. من او را به خاطر کارهایی که در زمین انجام می‌دهد دوست دارم. او از این نظر که می‌خواهد حریفان را کنار بزند شبیه من است و فصل فوق العاده ای را پشت سر می‌گذارد."

دیدگاه‌ها