کد خبر : 1898743 | 14 فروردين 1402 ساعت 09:20 | 49.4K بازدید | 4 دیدگاه

هزینه قابل توجه نایکی: دستمزد هالند لو رفت

شرکت نایکی مبلغ قابل توجهی را به عنوان دستمزد ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در قراردادی که با او امضا کرده در نظر گرفته است.

هزینه قابل توجه نایکی: دستمزد هالند لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتخاب حامی مالی جدید هالند در چند ماه گذشته توجه بسیاری را جلب کرده بود و او بالاخره تصمیم گرفت که شرکت نایکی را انتخاب کند. 

این ستاره سیتی قرارداد جدیدی را با این شرکت به امضا رساند و حالا اتلتیک خبر داده که با توجه به بندهای این قرارداد و شرایطی که در آن ذکر شده، او از این پس مبلغی نزدیک به 22 میلیون یورو از نایکی دریافت خواهد کرد. 

این بازیکن پیش از این هم از سن 14 سالگی با نایکی همکاری کرده بود اما مهلت قرارداد او با این شرکت در ژانویه 2022 به پایان رسید و او از آن زمان تا به حال مشغول بررسی شرایط دو شرکت رقیب شامل آدیداس و پوما هم بود. 

1837481

این قرارداد که حالا بین دو طرف به امضا رسیده بیشتر از 10 سال ضمانت دارد و بسیاری آن را قراردادی برای تمام زندگی حرفه‌ای هالند می‌دانند. 
پیش از این روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده بود که این بازیکن مبلغی نزدیک به 28 میلیون یورو هم به صورت سالانه از سیتی دریافت خواهد کرد و به این ترتیب، او حالا سالانه حدود 50 میلیون یورو درآمد خواهد داشت و این همان چیزی است که نمایندگان او در طول این مدت به دنبالش بودند تا سود مالی خوبی را از آن هالند کنند.

دیدگاه‌ها