کد خبر : 1898771 | 14 فروردين 1402 ساعت 11:45 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

با تایید گواردیولا: هالند به بازی بعدی می‌رسد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که شرایط ارلینگ هالند رو به بهبود است و شانس زیادی برای بازی برابر ساوتهمپتون دارد.

با تایید گواردیولا: هالند به بازی بعدی می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت هالند در تمرینات تیم ملی نروژ باعث شد که او مجبور به ترک اردوی تیم ملی کشورش شود و نتواند برای سیتی هم به میدان برود. 

هرچند سیتی بدون او دچار مشکل نشد و توانست با چهار گل برابر لیورپول به پیروزی برسد اما غیبت او در ترکیب این تیم باعث نگرانی بسیاری از هواداران این تیم شده بود و همین باعث شد که گواردیولا درباره شرایط این بازیکن صحبت و اعلام کند که وضعیت او بغرنج نیست.

1832410

سرمربی منچسترسیتی در این باره به خبرنگاران گفت: «شرایط ارلینگ بهتر شده است. او روز جمعه احساس بهتری نسبت به دو روز پیش از آن در تمرینات داشت. پنج روز تا برگزاری بازی برابر ساوتهمپتون فاصله است و ما امیدوار هستیم که او بتواند تا آن زمان کاملا آماده شود و مانند تمام فصل به ما کمک کند.»

سیتی روز شنبه باید با تیم قعر جدولی ساوتهمپتون بازی کند و همچنان امیدوار است که بتواند فاصله‌اش با آرسنال در صدر جدول لیگ برتر را کاهش دهد و در فاصله باقی مانده تا پایان این رقابت‌ها بار دیگر در جایگاه اول جدول رده‌بندی قرار بگیرد اما شاگردان میکل آرتتا هم همچنان با قدرت مشغول پیشروی و کسب پیروزی برابر حریفان هستند. 

دیدگاه‌ها