کد خبر : 1898747 | 14 فروردين 1402 ساعت 10:24 | 22.6K بازدید | 6 دیدگاه

اخراج ناگهانی پاتر: بازیکنان چلسی شوکه شده‌اند

بازیکنان چلسی از تصمیم مدیران این باشگاه برای قطع همکاری با گراهام پاتر، سرمربی این تیم، متعجب هستند.

اخراج ناگهانی پاتر: بازیکنان چلسی شوکه شده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی شب گذشته اعلام کرد که قصد ادامه همکاری با پاتر تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را ندارد و قرارداد او را در توافقی دو طرفه فسخ کرده است.
 
این تصمیم در حالی گرفته شد که چلسی پیش از این در طول همین فصل با توماس توخل هم قطع همکاری کرده بود و به این ترتیب باید منتظر حضور سومین مربی در یک فصل روی نیمکت این تیم باشیم. 

مدیران این باشگاه تا همین چند روز پیش هم تاکید داشتند که پاتر تحت حمایت کامل و قاطعانه آنها قرار دارد و جایگاهش به هیچ وجه با هیچ خطری مواجه نیست اما در نهایت مشخص شد که شرایط کاملا متفاوت بوده است.

1743370

حالا روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده که بازیکنان چلسی از انتشار خبر اخراج این مربی به شدت متعجب شده و در شوک فرو رفته‌اند چون هیچ اطلاعی از تصمیم باشگاه در این زمینه نداشتند و پس از انتشار خبر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مربوط به باشگاه متوجه این موضوع شدند. 
شکست 0-2 این هفته این تیم برابر استون ویلا باعث شد که هواداران به شدت عصبانی باشند و بازیکنان و کادر فنی را با هو کردن و سوت زدن بدرقه کنند و صبر مدیران چلسی هم پس از این باخت به سرآمد تا تصمیمی جدی برای ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم پیش از پایان فصل 23-2022 بگیرند.

دیدگاه‌ها