کد خبر : 1898765 | 14 فروردين 1402 ساعت 11:35 | 23.5K بازدید | 3 دیدگاه

پاسخ منفی به اتلتیکو: ستاره رئال می‌خواهد بماند

دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، امیدوار است بتواند قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و تصمیمی برای پیوستن به باشگاهی دیگر ندارد.

پاسخ منفی به اتلتیکو: ستاره رئال می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سبایوس با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و همین باعث شده که گمانه‌زنی‌ها درباره آینده او از مدتی قبل آغاز شود.

ادامه حضور او در سانتیاگو برنابئو تا چند هفته قبل بسیار بعید و دور از انتظار به نظر می‌رسد اما شرایط در طول این مدت تغییر کرده و حضور او در ترکیب رئال و نمایش درخشانی که ارائه کرده باعث شده که این بازیکن به یکی از گزینه‌های تمدید قرارداد برای مدیران این باشگاه تبدیل شود. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی به نقل از نزدیکان او هم خبر از علاقه‌اش به امضای قرارداد جدید با رئال خبر داده بودند و حالا این موضوع برای او از هر زمان دیگری جدی‌تر به نظر می‌آید. 

1834481

روزنامه اسپانیایی مارکا پیش از این خبر داده بود که اتلتیکو مادرید علاقه خاصی به سبایوس دارد و امیدوار است که بتواند او را پس از پایان مهلت قراردادش با رئال به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. 

اما این باشگاه با پاسخ منفی از سوی این بازیکن روبرو شده است که تمام توان و تمرکزش روی درخشش در ترکیب رئال و امضای قرارداد جدید با این باشگاه است. 

این در حالی است که هنوز پیشنهاد رسمی از سوی رئال به دست سبایوس نرسیده و او همچنان منتظر است تا مدیران این باشگاه تصمیم نهایی‌شان را در این زمینه بگیرند. این بازیکن آماده است تا هرچقدر لازم باشد برای ارائه پیشنهاد از سوی رئال صبر کند.

دیدگاه‌ها