کد خبر : 1898805 | 14 فروردين 1402 ساعت 14:19 | 29.4K بازدید | 4 دیدگاه

عکسی که غیبت رضاوند برابر آلومینیوم را قطعی کرد

تصویری از ورم پای آرش رضاوند نشان می‌دهد که احتمال حضور او برابر آلومینیوم بسیار اندک است.

عکسی که غیبت رضاوند برابر آلومینیوم را قطعی کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای دیدار برابر آلومینیوم اراک با بحران بزرگی در خط میانی روبرو شده است. مهدی مهدی پور و روزبه چشمی به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده اند و آرش رضاوند نیز دیگر غایب احتمالی آبی ها در این مسابقه خواهد بود.

هافبک آبی‌ها در دقایق پایانی بازی دچار آسیب دیدگی شد و با وجود مصدومیت، تا انتها در ترکیب تیمش باقی ماند و پس از سوت پایان بازی بود که تصاویر این بازیکن منتشر شد که روی زمین نشسته و توان بلند شدن ندارد.

همچنین ویدیوهایی از رضاوند در رسانه‌ها پخش شد که او برای ترک استادیوم آزادی، از اعضای تیم کمک گرفته و همین مسئله نگرانی‌ها بابت غیبت احتمالی او را افزایش داد.

رضاوند که در تمرین 2 روز پیش نیز با لباس شخصی حاضر شد، حالا تصویری از پای ورم کرده خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داده که نشان می‌دهد مصدومیت او جدی است و احتمال حضور در بازی با آلومینیوم نیز اندک است.

استقلال باید روز جمعه به مصاف تیم خوب مهدی رحمتی برود و باید دید در چهار روز باقی‌مانده ورم پای رضاوند کم خواهد شد و این بازیکن می‌تواند تیمش را در این بازی حساس همراهی کند یا خیر. مسئله ای که احتمال آن اندک به نظر می‌رسد.

1838167

دیدگاه‌ها