کد خبر : 1898807 | 14 فروردين 1402 ساعت 14:27 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال حضور شاملی در باشگاه‌های آسیا

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون می‌گوید بازیکنان به دلیل وقفه‌ها چندین دوره بدنسازی کردند و خستگی در بدن آنها باقی مانده است.

احتمال حضور شاملی در باشگاه‌های آسیا

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسعود ظهرابی در مورد از سرگیری مسابقات لیگ برتر بعد از یک ماه و نیم وقفه اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان را داریم و بازی‌ها و تمرینات در بعدازظهر انجام می‌شود کمی فشار روی بازیکنان است. امیدوارم در این شرایط دیگر در لیگ تعطیلی نداشته باشیم تا بازیکنان به شرایط بازی برگردند.

سرمربی تیم شهید شاملی کازرون در ادامه گفت: در این دوره از لیگ بازیکنان خوبی داریم که جوان و آینده دار هستند اما فکر می‌کنم یک مقدار خیلی کم سطح لیگ نسبت به سال قبل پایین آمده است چون ما در سال گذشته تورنمنت‌های زیادی داشتیم که سبب شد بازیکنان چند دوره بدنسازی انجام دهند. در این شرایط خستگی در بدن آنها باقی مانده است و آنها نشاط کامل را ندارند.

وی در مورد دیدار تیم شهید شاملی کازرون با سپاهان نوین در هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال گفت: همه تیم‌ها در دور برگشت رقابت می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. ما هم مستثنی از دیگر تیم‌ها نیستیم و همه تلاش خود را می‌کنیم. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد تا به امید خدا مرحله گروهی تمام شود و به پلی‌آف برسیم.

1693788

وی در مورد حضور تیمش در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: اصفهان میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا است و قطعا تیم ما و فولاد مبارکه سپاهان در این مسابقات شرکت خواهند کرد. سعی می‌کنیم در این رویداد از بازیکنان خوب خودمان استفاده کنیم. اگر هم بتوانیم از لژیونرها و بازیکنان خارجی کمک بگیریم. اگر هم نشد با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم. در حال حاضر با لژیونرها و بازیکنان خارجی مذاکره کرده‌ایم تا ببینیم چه می‌شود. 

ظهرابی در مورد قرعه‌کشی مسابقات و حضور کشورها در جام باشگاه‌های آسیا گفت: هنوز قرعه‌کشی انجام نشده و تنها چیزی که مشخص است عربستان چون میزبان مسابقات جام باشگاه‌های جهان است در این دوره شرکت نخواهند کرد. معمولا در ادوار گذشته دو تیم از قطر، دو تیم از کویت، یک تیم از امارات، یک تیم از بحرین و یک تیم از عمان حضور داشته‌اند. فکر می‌کنم در این دوره نیز سر جمع ۹ یا ۱۰ تیم حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها