کد خبر : 1898808 | 14 فروردين 1402 ساعت 14:40 | 19.9K بازدید | 11 دیدگاه

چالش سختی پیش رو داریم

آنچلوتی: در انتخاب ترکیب برای ال‌کلاسیکو گیج شده‌ام

کارلو آنچلوتی می‌گوید که انتخاب ترکیب اصلی تیمش برای بازی برابر بارسا در بازی چهارشنبه شب یکی از دشوارترین کارهای ممکن است.

آنچلوتی: در انتخاب ترکیب برای ال‌کلاسیکو گیج شده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز در برنابئو با 6 گل از سد رئال وایادولید گذشت و برای بارسلونا خط و نشان کشید. رئال چهارشنبه شب در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری باید به مصاف بارسا برود؛ در حالی که بازی رفت را در خانه با یک گل واگذار کرده است. کارلو آنچلوتی در بازی دیروز از رودریگو در پست بال راست استفاده کرد و در پایان بازی گفت که در ال‌کلاسیکو هم آسنسیو و هم فده والورده می‌توانند در پست بال راست به میدان بروند.

1834028

کارلتو در مورد بازی پیش رو برابر بارسا گفت: «چالش بسیار سختی است و باید بگویم که این یک نیمه نهایی عادی و معمولی کوپا دل ری نیست. بازی رفت را باخته ایم و در شرایطی به بازی برگشت رسیده ایم که محکوم به پیروزی هستیم. بازی شاید به وقت‌های اضافه نیز کشیده شود پس باید همه جوانب را بسنجیم.»

مربی ایتالیایی در ادامه گفت: «رودریگو در فرم بسیار خوبی قرار دارد و برابر وایادولید خیلی خوب کار کرد ولی در پست او والورده و آسنسیو را هم داریم. باید بگویم که برای انتخاب ترکیب اصلی تیم در بازی برابر بارسا گیج شده‌ام و مردد هستم. انتخاب یازده بازیکن اصلی دشوار است ولی در نهایت باید یک تصمیم درست بگیرم.»

آنچلوتی در مورد وضعیت مصدومیت آنتونیو رودیگر گفت: «شرایط رودیگر بهتر شده و دیگر درد ندارد. به راحتی قدم می‌زد و می‌گفت درد حس نمی‌کند. مصدومیتش جدی نیست ولی باید ببینیم تا روز ال‌کلاسیکو شرایطش چگونه خواهد بود.»

دیدگاه‌ها