کد خبر : 1898818 | 14 فروردين 1402 ساعت 15:11 | 25.4K بازدید | 2 دیدگاه

پایان یک عمر شماره دو بودن

جانشین موقت پاتر، برای اولین بار به‌عنوان سرمربی!

بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.

جانشین موقت پاتر، برای اولین بار به‌عنوان سرمربی!

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست خانگی چلسی برابر استون ویلا مدیران این باشگاه تصمیم خود در اخراج پاتر را نهایی کردند و در تصمیمی جالب، برونو سالتور را به عنوان مربی موقت برگزیدند.

این مربی اسپانیایی در اولین تجربه خود به مثابه یک شمشیر دولبه، برای تقابل با لیورپول، آبی‌ها را هدایت خواهد کرد. تجربه حضور او روی نیمکت تا به امروز به نقش او به عنوان «دست راست» پاتر، ابتدا در برایتون و اکنون در چلسی محدود بود.

البته تجربه او کم نیست. مدافع راست سابق اسپانیول، ناستیک، لیدا، آلمریا، والنسیا و برایتون 420 بازی در این تیم‌ها انجام داد - او هفت گل به ثمر رساند و 27 پاس گل داد - و در 39 سالگی کفش‌هایش را آویخت. او حتی فاصله‌ای تا پیوستن به بارسلونا در دوران بازی خود نداشت.

1838191

او زمانی که هنوز مربی برایتون بود، قبل از بازی یک چهارم نهایی بین آبی‌ها و رئال مادرید در سال گذشته عنوان کرد: "چلسی ترکیبی از کیفیت و قدرت بدنی عالی است."

برونو بلافاصله با پاتر همکار شد و گفت: "او یک نابغه است. او یک مربی با گذشته جالبی است که بسیار سخت کار می‌کند. او در ایده‌ها و ارجاعات تاکتیکی خود واضح است. ثبات و شجاعت انتقال آنها نیز مهم است که او دارد."

سبک مربیگری او هنوز واضح نیست، اما او قبلاً به برخی از خطوط اصلی اشاره کرده است: "بازیکنان در سال‌های اخیر توانایی بدنی خود را به طور تصاعدی توسعه داده‌اند. مانند برایتون که ذوق بالایی برای مالکیت توپ دارد. داشتن توپ به ما اجازه می‌دهد بهتر دفاع کنیم."

الان نوبت جهش برونو از راه رسیده؛ از یک دفاع راست تا اولین حضور به عنوان سرمربی با چلسی.

دیدگاه‌ها