کد خبر : 1898820 | 14 فروردين 1402 ساعت 15:21 | 10K بازدید | 11 دیدگاه

فرناندز دوباره به ترکیب سپاهان بازگشت

ستاره پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در مصاف با صنعت نفت آبادان یازدهمین بازی خود را با پیراهن این تیم در لیگ برتر انجام داد.

فرناندز دوباره به ترکیب سپاهان بازگشت

به گزارش "ورزش‌ سه"، پیش از این مانوئل فرناندز حضور در سپاهان را به عنوان بازیکن فیکس آغاز کرده بود، اما در هفته پنجم مصدوم شد و تا به خوبی آماده شود و برگردد، نیم فصل دوم رقابت‌ها شروع شده بود. این هافبک خلاق و سرشناس که از ابتدا صحبت‌های زیادی درباره سن و سالش مطرح می‌شد، دوباره مصدوم شد و پس از حضور فیکس مقابل گل‌گهر، نتوانست بازی با فولاد را تمام کند و در دقیقه 30 جای خود را به کاتاتائو داد.

فرناندز پس از چند مسابقه بار دیگر شرایط بازگشت به میدان را پیدا کرد و تعطیلات سال جدید در ایران هم فرصت خوبی برای این بازیکن بود تا بتواند با شرایط بهتری به ترکیب سپاهان اضافه شود. او در دیدار برابر صنعت نفت آبادان از دقیقه 79 به جای امید نورافکن وارد زمین شد و طی همان دقایقی که در زمین حضور داشت به خوبی توانست کیفیت خودش را یکبار دیگر به رخ بکشد. نکته جالب توجه اما این بود که مورایس این بار حتی با اضافه کردن فرناندز، دست به تغییر هافبک‌های میانی خود که ریگی، کریمی و علی‎‌‌‌محمدی بودند، نزد تا با وجود کیفیت بالایی که بازیکن سابق اورتون، والنسیا، بنفیکا و... دارد، شاید تعداد بازی‌های ثابت او طی یک فصل در سپاهان دو رقمی نشود.

1838196
فرناندز در مرحله رفت مسابقات نیز در مقابل صنعت نفت آبادان پس از چند بازی غیبت حضور پیدا کرد، اما دوباره مصدوم شد و پس از جام جهانی بود که دوباره در لیگ برتر به میدان رفت.

دیدگاه‌ها