کد خبر : 1898822 | 14 فروردين 1402 ساعت 16:00 | 11.4K بازدید | 9 دیدگاه

قرارداد یک تکه کاغذ است

مورینیو: خودم هم نمی‌دانم فصل بعد کجا هستم

ژوزه مورینیو با وجود اینکه هنوز یک سال دیگر با آاس رم قرارداد دارد، مطمئن نیست فصل بعد نیز در این باشگاه به مربیگری ادامه دهد.

مورینیو: خودم هم نمی‌دانم فصل بعد کجا هستم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در دومین فصل حضورش روی نیمکت آ.اس.رم توانسته این تیم را در رتبه پنجم جدول سری آ قرار دهد و جالوروسی به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا نیز رسیده است. رم با مورینیو شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد و در این راه با یوونتوس، آتالانتا، اینتر، میلان و لاتزیو رقابت می‌کند. مورینیو فصل گذشته رم را قهرمان لیگ کنفرانس اروپا کرد و هنوز یک سال دیگر نیز از قراردادش باقی مانده؛ ولی فعلاً مشخص نیست او به همکاری خود با این باشگاه ادامه دهد.

1838042

آقای خاص در مصاحبه جدید خود و در مورد آینده‌اش گفت: «در مورد شایعات و گمانه‌زنی‌های موجود، حرفی برای گفتن ندارم. تنها چیزی که می‌توانم در مورد آینده‌ام بگویم این است که هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست. من معمولا در خانه در مورد وضعیت روحی خودم و آینده شغلی حرف می‌زنم و گاهی هم ترجیح می‌دهم چیزی نگویم. نه با دوستان و نه با خبرنگاران در این مورد حرف نزده‌ام. بله، یک سال دیگر با رم قرارداد دارم، ولی قرارداد یک تکه کاغذ است و گاهی اصلا اهمیتی ندارد. این قانون فوتبال است. فعلا خودم هم نمی‌دانم فصل بعد کجا خواهم بود.»

دیدگاه‌ها