کد خبر : 1898826 | 14 فروردين 1402 ساعت 16:00 | 20.3K بازدید | 16 دیدگاه

ابزار ندامت و عذرخواهی زارع در فدراسیون کشتی

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تصمیم‌گیری در مورد خطای انضباطی امیرحسین زارع، کشتی‌گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد، با کادر فنی است.

ابزار ندامت و عذرخواهی زارع در فدراسیون کشتی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد ابراهیم امامی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد اتفاق پیش‌آمده در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و اخراج امیرحسین زارع از اردوی تیم ملی گفت: درگیری امیرحسین زارع  با کامران قاسم‌پور که از کشتی‌گیران بااخلاق و عنوان‌دار ایران و جهان است و امسال نیز به‌عنوان بهترین کشتی‌گیر ایران شناخته شده است، پیش آمده. با توجه به جوانی کشتی گیران و هیجانات بوجود آمده در تمرینات و لاکتیکی شدن بدن‌های آنها در برخی مواقع و خیلی کم در ورزش این اتفاقات پیش می‌آید.

سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: این حرکت زارع با تذکر جدی پژمان درستکار سرمربی تیم ملی همراه بود و علیرغم عذرخواهی این کشتی گیر از کامران قاسم‌پور و کادر فنی، وی با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی از اردو اخراج شده است.

وی ادامه داد: هم امیرحسین زارع و هم پدر وی برای پیگیری این موضوع امروز صبح در فدراسیون حضور یافته‌اند و امیرحسین زارع ضمن ندامت از اقدامی که انجام داده عذرخواهی نیز کرده است.

امامی در مورد اخراج زارع تصریح کرد: با توجه به بند 10 چرخه انتخابی تیم ملی و تأکید کادرفنی، هرگونه بی‌انضباطی در اردوها منجر به خارج شدن کشتی‌گیر از چرخه می‌شود و در مورد زارع نیز تصمیم با کادر فنی است.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی منتظر گزارش کادر فنی در مورد امیرحسین زارع است تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ و به اطلاع عموم رسانده شود.

1632492

دیدگاه‌ها