کد خبر : 1898828 | 14 فروردين 1402 ساعت 16:10 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره جوان تیم مجیدی رباط صلیبی داد

برایان رامیرز، بازیکن جوان تیم اتحاد کلباء و از مهره‌های ثابت ترکیب این تیم، فصل را از دست داد.

ستاره جوان تیم مجیدی رباط صلیبی داد

به گزارش "ورزش سه"، اتحاد کلباء در شرایطی بازی روز گذشته برابر النصر را واگذار کرد که یکی از مهره‌های اصلی و کلیدی تیم فرهاد مجیدی، در دقیقه 25 مسابقه دچار مصدومیت سختی شد و زمین بازی را ترک کرد.

برایان رامیرز آرژانتینی که در این فصل 18 بار در رقابت‌های ادنوک لیگ به میدان رفته و با به ثمر رساندن 2 گل و دادن یک پاس گل و بازی در چند پست مختلف یکی از مهره‌های مهم در ترکیب تیم مجیدی به شمار می‌رود، برای تصاحب توپ دچار آسیب دیدگی شد.

1838209

در لحظه وقوع این اتفاق، رامیرز قصد داشت تا توپ را از رایان مندز بگیرد که در یک لحظه و به دلیل چرخش زانو، بازیکن 22 ساله کلباء روی زمین افتاد و از درد به خودش می‌پیچید.

1838210

پس از حضور کادر پزشکی بالای سر این بازیکن، مشخص شد او قادر به ادامه بازی نیست و جای خود را به یاسر البلوشی داد. برایان رامیرز نیز به وسیله مسئولین استادیوم از زمین مسابقه به بیرون برده شد.

1838211

امروز تست‌های اولیه از پای این بازیکن گرفته شد که در نهایت مشخص گردید برایان رامیرز دچار پارگی رباط صلیبی شده و بدین ترتیب یکی از بازیکنان مهم در تیم فرهاد مجیدی، فصل را به طور کلی از دست داد.

1838212

سرمربی جوان کلباء برای ادامه فصل باید روی دیگر بازیکنانش سرمایه‌گذاری کند و از دست دادن رامیرز که در 2 بازی گذشته کلباء برابر دیبا الفجیره و الوصل یک پاس گل داده بود و یک بار نیز موفق به گلزنی شده بود، خبر بسیار بدی برای او خواهد بود.

دیدگاه‌ها