کد خبر : 1898831 | 14 فروردين 1402 ساعت 16:22 | 31.9K بازدید | 16 دیدگاه

شیرازی رفتنی شد

عزل رئیس جنجالی هیئت فوتبال تهران از ریاست!

با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، حبیب‌الله شیرازی از ریاست هیئت فوتبال استان تهران عزل شد.

عزل رئیس جنجالی هیئت فوتبال تهران از ریاست!

به گزارش “ورزش سه” بالاخره تمامی حواشی حول محور هیئت فوتبال استان تهران رنگ واقعیت به خود گرفت و با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، حبیب‌الله شیرازی از مسند کار برکنار شد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هنوز خبر رسمی آن، توسط فدراسیون اعلام نشده اما انجام این تصمیم توسط مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه به قطعیت رسیده است.

شیرازی که در دوره فعلی ریاست خود، حواشی بسیار زیاد و گوناگونی را تجربه کرد، بعد از حضور در یک برنامه تلویزیونی و توضیحات غیراصولی در خصوص فعالیت‌های خود و هم‌چنین پست‌های اجرایی اهدایی به پسرش، تحت فشار شدید افکار عمومی و افراد فعال در فوتبال ایران قرار گرفت.

علاوه بر آن، شایعاتی در خصوص وجود تخلفات در استفاده از تعرفه‌های انتخاباتی هنگام برگزاری انتخابات شنیده می‌شود که دیگر موضوعی است که برای برکناری شیرازی از هیئت فوتبال استان تهران مورد توجه قرار گرفته.

پیش از این و قبل از فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز، در آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۱، موضوع برکناری یا استعفای حبیب‌الله‌ شیرازی از ریاست هیئت فوتبال استان تهران مطرح و توسط طهمورث حیدری، رئیس کمیته استان‌های فدراسیون به اطلاع او رسید.

اما شیرازی در اولین اظهار نظر پس از این اتفاق، تمامی موضوعات مطرح‌شده را شایعه دانست و آن را رد کرد. اما حالا همه موارد دست به دست هم داده و در نهایت هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال را به این نتیجه رسانده که تصمیم خود را اجرایی کنند.

گزینه‌های مختلفی برای جایگزینی حبیب‌الله شیرازی مطرح شده است. اما آنطور که به نظر می‌رسد، ابتدا یک سرپرست برای در دست گرفتن امورات از سوی فدراسیون مشخص می‌شود تا با رسیدن زمان انتخابات، رئیس جدیدی توسط اعضای مجمع هیئت فوتبال استان تهران مشخص شود.

دیدگاه‌ها