کد خبر : 1898840 | 14 فروردين 1402 ساعت 17:37 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

حامد لک - پرسپولیس، اوضاع به کام قرمزها بود!

گلر باسابقه مس رفسنجان بار دیگر با یک ضربه پنالتی اهداف خود از تقابل با تیم سابقش را ازدست‌رفته دید.

حامد لک - پرسپولیس، اوضاع به کام قرمزها بود!

به گزارش "ورزش سه" دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در شرایطی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید که حامد لک، سنگربان مسی‌ها، در دومین تقابل خود با تیم سابقش در کلین‌شیت ناکام ماند.

لک که دو فصل نسبتا خوب در پرسپولیس داشت، یک عنوان قهرمانی در لیگ برتر و یک نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با این تیم به کارنامه افتخاراتش اضافه کرد، اما در نهایت با بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس ترجیح داد فوتبالش را در مس دنبال کند.

تصمیمی که دو رویارویی برای او با تیم سابق به همراه داشت، اما لک با وجود انگیزه‌هایی که داشت، از انجام این مهم باز ماند. او که در بازی رفت روی یک ضربه پنالتی دروازه خود را بازشده دیده بود، این بار هم روی یک پنالتی که بعدا اشتباه در اعلام آن مشخص شد، کلین‌شیت خود را ازدست‌رفته دید.

1838233
با وجود عصبانیت شدید لک از تصمیم داور در اعلام پنالتی، او به گرمی با سعید صادقی، همبازی سابقش در صبای قم، خوش و بش کرد.

گلر شماره یک تیم ربیعی، باید برای تقابل دوباره با دروازه‌بان تیم ملی و دنبال‌کردن اهدافش مقابل تیم سابق، تا فصل بعد صبر کند. صبری که بی‌تردید با انگیزه‌های زیاد او برای اثبات دوباره توانایی‌هایش به هواداران این باشگاه، ممکن‌تر خواهد شد.

انگیزه‌هایی که حتی این بازیکن را به فکر گلزنی در دقایق آخر بازی برابر پرسپولیس انداخت اما تلاش لک برای موضوع هم به بن‌بست رسید تا شاید در وقتی دیگر و به شکلی متفاوت، به این اهداف دست یابد.

 عکس: پیام پارسایی

دیدگاه‌ها