کد خبر : 1898843 | 14 فروردين 1402 ساعت 17:58 | 95.6K بازدید | 39 دیدگاه

بی‌اهمیت برای لیونل

خنده در کنار امباپه: پاسخ جالب مسی به سوت‌ها

هواداران پی‌اس‌جی در دیدار مقابل لیون بار دیگر علیه لئو مسی سوت زدند، ولی فوق‌ستاره به نظر اهمیتی به این اتفاق نمی‌داد.

خنده در کنار امباپه: پاسخ جالب مسی به سوت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، لئو مسی احتمالا آخرین روزهای خود را به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن سپری می‌کند. قرارداد فوق‌ستاره آرژانتینی در 30 ژوئن به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید نیست. هفته گذشته تماس‌ها بین باشگاه بارسلونا و مسی نیز به طور رسمی تایید شد. پاریس دیشب در خانه مقابل لیون شکست خورد و علیه مسی نیز سوت‌های اعتراضی سر داده شد، اما به نظر می‌رسد این اتفاق برای مسی اهمیت خاصی نداشت.

1838160

در تمام دوران حضور مسی در بارسلونا، حتی یک بار هم بارسایی‌ها علیه مسی سوت نزدند. با این حال، این به یک عادت برای هواداران پاریسی تبدیل شده است. اولین بار فصل گذشته و پس از حذف پی‌اس‌جی توسط رئال در لیگ قهرمانان بود که مسی در پارک دو پرنس هو شد.

1838032

این یکشنبه، پی‌اس‌جی در خانه خود به مصاف لیون رفت و به محض اینکه نام لئو مسی توسط گوینده ورزشگاه خوانده شد، هواداران با صدای بلند علیه او سوت زدند. همزمان با سوت‌ها، دوربین روی چهره مسی زوم کرد و مشخص شد که او به امباپه نزدیک شده و در حال خندیدن است. انگار اصلا برای او سوت‌ها هیچ اهمیتی نداشتند.

خنده‌های مسی ادامه داشت و شاید بی‌ارتباط با این نباشد که او از حالا می‌داند فصل بعد دیگر برای این هواداران بازی نخواهد کرد و پی‌اس‌جی را ترک می‌کند. پی‌اس‌جی دو بازی اخیر خود در لیگ را باخته، ولی هنوز صدرنشین است. لیگ تنها جایی است که پاریس در فصل جاری شانس قهرمانی در آن را دارد و این آخرین ماموریت مسی در پی‌اس‌جی نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها