کد خبر : 1898845 | 14 فروردين 1402 ساعت 18:05 | 8.5K بازدید | 4 دیدگاه

امیدواری رئال به رسیدن رودیگر به ال‌کلاسیکو

آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، در تمرین امروز رئال مادرید حضور نداشت؛ اما او سعی دارد خودش را به ال‌کلاسیکو برساند و به حضور در آن بازی امیدوار است.

امیدواری رئال به رسیدن رودیگر به ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر در آخرین لحظه از فهرست بازیکنان رئال مادرید برای دیدار با وایادولید کنار گذاشته شد تا حضور او در ال‌کلاسیکوی کوپا دل‌ری در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

رئال مادرید بعد از بازی خود و پیروزی پرگلی که مقابل وایادولید به دست آورد، با روحیه بالا برای ال‌کلاسیکوی نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری آماده می‌شود. بازیکنان رئال امروز صبح در مجموعه اسپورتس سیتی با روحیه بالا به تمرین مشغول شدند. اما آنتونیو رودیگر در این تمرین حضور نداشت. روزنامه مارکا می‌گوید با وجود غیبت رودیگر در تمرین کادر فنی رئال معتقد است او می‌تواند به بازی روز چهارشنبه برسد.

1833414

آنچلوتی پیش از دیدار با وایادولید رودیگر را به این خاطر از فهرست تیمش کنار گذاشت که نمی‌خواست در آستانه بازی‌های مهم و فشرده ماه آوریل، از جمله ال‌کلاسیکوی روز چهارشنبه و دو دیدار حساس مقابل چلسی در لیگ قهرمانان، روی سلامت این مدافع آلمانی ریسک کند.

رئال حالا داوید آلابا را، بعد از چند هفته دوری از میادین به دلیل مشکلات عضلانی، در اختیار دارد. به گزارش مارکا در تمرین امروز صبح ماریانو هم مثل رودیگر در تمرین تیمی غایب بود اما مثل رودیگر به صورت انفرادی به تمرین پرداخت. تنها بازیکن رئال که با مصدومیت جدی مواجه است و احتمالی برای رسیدنش به ال‌کلاسیکو وجود ندارد فرلان مندی است.

دیدگاه‌ها