کد خبر : 1898848 | 14 فروردين 1402 ساعت 18:16 | 28.4K بازدید | 5 دیدگاه

پنالتی پرسپولیس رکورد یک مسی را خراب کرد (عکس)

پنالتی و برتری پرسپولیس اجازه نداد روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های یک مدافع مس رفسنجان باقی بماند.

پنالتی پرسپولیس رکورد یک مسی را خراب کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان پس از پنج بازی پیاپی موفقیت‌آمیز که هیچ گلی در جریان مسابقه دریافت نکرده بود، در حالی مقابل پرسپولیس شکست خورد که باز هم یک پنالتی بحث‌برانگیز علیه شاگردان محمد ربیعی گرفته شد و همین اتفاق کاری کرد تا رکورد یکی از مدافعان مس در زمان حضور ثابت در ترکیب این تیم هم خراب شود.

ایمان سلیمی که در پنج حضور ثابت خود در ترکیب مس رفسنجان هیچ باختی در لیگ برتر متحمل نشده و چهار پیروزی با چهار کلین‌شیت در این رقابت‌ها همراه تیمش به دست آورده و یک شکست در جام حذفی (بدون گل خورده در جریان بازی) داشت، در حالی برابر پرسپولیس نیز در جمع نفرات اصلی قرار گرفت که امیدوار بود همین روند را ادامه دهد.

1838239

این مدافع که در هفت حضور ثابت یا تعویضی در دیدارهای اخیرش برای مس رفسنجان هیچ توپی وارد دروازه تیمش ندیده بود، در حالی مقابل پرسپولیس نیز سعی داشت در کنار حامد لک و دیگر مدافعان ازجمله باهیا، سلیمان‌زاده و... این روند را ادامه دهد که اعلام یک پنالتی بحث‌برانگیز و اشتباه اجازه نداد رکورد او با نارنجی‌پوشان حفظ شود.

پنالتی منجر به گل پرسپولیس و برتری این تیم در زمین مس رفسنجان کاری کرد تا ایمان سلیمی نتواند به هشتمین بازی پیاپیِ بدون شکست خود همراه با مسی‌ها ادامه دهد و علی‌رغم تلاشی که در جریان این دیدار داشت، در نهایت بالاخره با باخت یک بازی را پشت سر گذاشت.

1838240

دیدگاه‌ها