کد خبر : 1898854 | 14 فروردين 1402 ساعت 18:45 | 4.8K بازدید | 3 دیدگاه

خوشحالم هر سه روز یک بار بازی داریم

آلگری: فریب شرایط فعلی اینتر را نمی‌خوریم

ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، معتقد است بازی فردا برابر اینتر متفاوت با رویارویی‌های اخیرشان است و فریب شرایط بد فعلی اینتر را نخواهند خورد.

آلگری: فریب شرایط فعلی اینتر را نمی‌خوریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا از دور رفت نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا، یوونتوس میزبان اینتر است. دو تیم اخیرا در سری آ به مصاف هم رفتند و یووه موفق شد اینتر را شکست دهد. قطعا این بازی برای اینتر انتقامی است، ولی یووه که روزهای خوبی را سپری می‌کند، به عنوان میزبان شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت.

1837366

مکس آلگری در نشست خبری این بازی گفت: «جام حذفی با لیگ فرق دارد. اخیرا برابر اینتر موفق بوده‌ایم ولی بازی فردا داستان متفاوتی دارد. اینتر تیم بسیار خوبی است و برابر این تیم بازی دشواری خواهیم داشت. درست است که ما شرایط بهتری در هفته‌های اخیر داریم ولی نباید تحت تاثیر تعریف و تمجیدها قرار بگیریم. نباید فریب وضعیت فعلی اینتر را بخوریم و باید مراقب باشیم.»

آلگری ادامه داد: «هر سه روز بازی داریم و این نشانه خوبی است. این یعنی ما برای کسب جام‌های مختلف می‌جنگیم. امیدوارم در ماه می نیز همین شرایط باشد. یوونتوس به هر سه روز یک بازی عادت دارد.»

وضعیت مصدومان یوونتوس: «فدریکو کیه‌زا برای بازی فردا در دسترس است، ولی کار را از روی نیمکت شروع می‌کند. مشکل زانوی او برطرف شده است. پوگبا از چهارشنبه به تمرینات برمی‌گردد و وضعیت الکس ساندرو هم بهتر شده و فردا در دسترس است.»

حواشی داوری در رویارویی‌های اخیر دو تیم: «این بازی همیشه حواشی داوری دارد. سال گذشته در تورین و نیز فینال جام حذفی داوری به ضرر ما بود. مطمئنم داور بازی فردا می‌تواند شرایط را به خوبی مدیریت کند.»

دیدگاه‌ها