کد خبر : 1898872 | 14 فروردين 1402 ساعت 19:46 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای عجیب سخنگوی هیئت فوتبال تهران

مبارزه با شرط‌بندی پشت اخبار علیه شیرازی است!

سخنگوی هیئت فوتبال استان تهران، توضیحات مفصلی درباره اخبار منتشر شده درخصوص برکناری حبیب‌الله شیرازی ارائه کرد.

مبارزه با شرط‌بندی پشت اخبار علیه شیرازی است!

به گزارش “ورزش سه” حسین آل‌‌اسحاق، سخنگوی هیئت فوتبال استان تهران و مشاور حقوقی سازمان لیگ درباره عزل و برکناری حبیب‌الله‌ شیرازی از ریاست هیئت فوتبال، توضیحات مفصلی ارائه کرد و به خبرنگار ما گفت: «ریشه خبر، مربوط به یکی از خبرگزاری‌ها است که خیلی از خبرگزاری‌ها به آن استناد کرده‌اند. آن خبرگزاری مطلبی با تیتر "یک گام تا برکناری شیرازی" منتشر کرده است. در آن مطلب نوشته‌ای مبنی بر عزل‌شدن یا برکنار شدن وجود ندارد. یک خبرگزاری دیگر با اشاره به این مطلب تیتر زده است "آقای شیرازی از هیئت فوتبال عزل شده است". فارغ از انتشار این اخبار که در این مدت فشار مضاعف به هیئت آورده‌اند، باید اهدافشان را تحلیل بکنیم که چه کسانی پشت این ماجرا هستند.»

وی در ادامه گفت: «با توجه با اقداماتی که هیئت فوتبال برای جلوگیری از انجام تخلفات عمده در هیئت، مثل شرط‌بندی، تبانی و … انجام داده، یک عده‌ای که البته برکنار هم شده‌اند، درصدد انتقام‌گیری هستند و چنین اخباری را منتشر می‌کنند. ما در جای خود پیگیری قضایی می‌کنیم.»

آل‌اسحاق در پاسخ به این‌که صحبتی درباره عزل حبیب‌الله‌ شیرازی از هیئت فوتبال تهران از سوی اعضای هیئت‌رئیسه و فدراسیون فوتبال شده است یا خیر، گفت: «اصلاً چنین چیزی مطرح نیست. احراز تخلف و برکناری، پروسه و مسیر خاص خود را دارد. این‌که رئیس هیئت تخلفی انجام دهد، قطعاً باید مرجعی به آن رسیدگی کند. بر اساس اساسنامه، مسیر آن مشخص است و درصدی از اعضای مجمع باید او را استیضاح کنند. بعد از آن، باید رئیس هیئت پاسخ دهد و دوباره رأی‌گیری می‌کنند و بعد تصمیم‌گیری می‌شود. این‌طور نیست فردی بگوید برکنار و برکناری صورت بگیرد. به نظر می‌رسد آقای شیرازی بهانه است و فدراسیون فوتبال را هدف گرفته‌اند و می‌خواهند اعضای مجمع فدراسیون را هدف بگیرند. از تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز فوتبال کشور شروع کرده‌اند. با این حال، رؤسای هیئت فوتبال تهران تصمیم گرفته‌اند با قدرت کار خود را ادامه دهند.»

سخنگوی هیئت فوتبال استان تهران در واکنش به این مسئله که به نظر می‌رسد بین فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال تهران اختلاف وجود دارد، گفت: «این برداشت برخی از دوستان از جوسازی‌هایی است که صورت گرفته. چه در بحث انتخابات و اداره مجموعه یکی پس از دیگری دروغ می‌گویند. به‌راحتی دروغ را منتشر می‌کنند. اگر تخلفی است، مرجع رسیدگی دارد؛ نه این‌که در رسانه خبر منتشر کنند. کسانی که دنبال شرط‌بندی بوده‌اند این مسائل را مطرح می‌کنند.»

وی درباره اینکه آیا حبیب‌الله‌ شیرازی امروز سرکار حاضر شده است یا خیر، گفت: «بله. از عید سرکار هستند و آقای تاج برای ایشان پیام تبریک فرستاده‌اند و کار خود را انجام می‌دهند. عزل با یک خبر نمی‌شود. فدراسیون اساسنامه دارد. مطابق اساسنامه جدید، اداره کل ورزش و جوانان اصلاً اجازه عزل یا نصب ندارد. عیبی ندارد این اخبار کذب منتشر می‌شود. مصداق آن ضرب‌المثل است که می‌گوید: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست». آن کسانی که این اخبار را منتشر می‌کنند باید بدانند جایی در فوتبال ندارند و این فوتبال مسیر سلامت خود را ادامه خواهد داد.»

دیدگاه‌ها