کد خبر : 1898874 | 14 فروردين 1402 ساعت 19:50 | 23.5K بازدید | 2 دیدگاه

رد پای آسنسیو در اخراج دو مربی لالیگا

شکست مقابل رئال مادرید برای سرمربی وایادولید هم گران تمام شد و او شغلش را از دست داد.

رد پای آسنسیو در اخراج دو مربی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، نتایج بیست و هفتمین دور لالیگا باعث اخراج دیگو مارتینز، سرمربی اسپانیول و خوزه روخو، سرمربی وایادولید شد. اسپانیول روز شنبه با دو گل مقابل خیرونا شکست خورد و در رده هفدهم جدول قرار گرفت. این چهارمین شکست متوالی باشگاه کاتالانی بود که به ترتیب برابر وایادولید، رئال مادرید، سلتاویگو و خیرونا رقم خورد.

باشگاه اسپانیول در بیانیه خود نوشت که این نتایج باعث شد تا مدیران باشگاه تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. در این بیانیه تاکید شده که هدف اسپانیول بقا در جدول لالیگا در پایان فصل است.

رسانه‎‌های اسپانیایی از بازیکن سابق این تیم و مربی تیم جوانان، لوئیز گارسیا، به عنوان نزدیکترین گزینه به جانشینی سرمربی برکنار شده نام می‌برند.

در مورد نیمکت وایادولید، تصمیم اخراج پس از شکست دیروز، یکشنبه، مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو گرفته شد. در بیانیه این باشگاه آمده که وایادولید به نقش مثبتی که سرمربی این تیم با وایادولید ایفا کرد اذعان دارد، اما برای ماندن در سطح اول لیگ اسپانیا باید مسیر دیگری را برود.

نکته جالب اینکه وایادولید در حالی خوزه روخو را اخراج کرده که این سرمربی آنها را به سطح اول لیگ اسپانیا بازگردانده بود.

نقطه مشترک هر دو سرمربی، شکست آنها مقابل رئال مادرید بود که در نهایت باعث شد تا شغل خود در دو تیم قعر جدولی را از دست بدهند.

رئال مادرید با نتیجه 6-0 وایادولید را شکست داد و با پیروزی 3-1 اسپانیول را از پیش رو برداشت که در این دو بازی، مارکو آسنسیو به هر دو تیم توانست گلزنی کند.

دیدگاه‌ها