کد خبر : 1898880 | 14 فروردين 1402 ساعت 20:04 | 51K بازدید | 25 دیدگاه

دعوای شدید یونایتدها بعد از باخت به نیوکسل

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بازیکنان منچستریونایتد بعد از شکست 2-0 مقابل نیوکسل که دیروز اتفاق افتاد در رختکن لحظات پرتنشی را سپری کرده و با هم درگیری شدید لفظی پیدا کردند.

دعوای شدید یونایتدها بعد از باخت به نیوکسل

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل دیروز منچستریونایتد را در حساس‌ترین زمان ممکن شکست داد تا شاگردان اریک تن‌هاخ را از رتبه سوم به زیر کشیده و خودش به این رتبه صعود کند. کلاغ‌ها با حمایت پرشور هوادارانشان در سنت جیمز پارک موفق شدند شیاطین سرخ را با شکست 2-0 بدرقه کنند.

در حالی که بعد از سوت پایان مسابقه نیوکسلی‌ها مشغول شادی بودند عملکرد ضعیف یونایتد در طول مسابقه باعث شد بازیکنان این تیم در رختکن با هم درگیری لفظی پیدا کرده و لحظات پرتنشی را سپری کنند. گزارش‌ها حاکی است پیش از آنکه اریک تن‌هاخ و کادر فنی به رختکن برسند تا جو را آرام کنند بازیکنان یونایتد با عصبانیت با هم درگیری لفظی پیدا کرده و کلماتی تند علیه یکدیگر به کار بردند.

1838274

لوک شاو، بازیکن یونایتد، در مصاحبه‌ای با اسکای این موضوع را تلویحا تایید کرد و گفت: "در حالی که هنوز کادر فنی به رختکن نرسیده بود بازیکنان تیم در رختکن با هم صحبتی داشتند. آنچه در زمین گذشت در وهله اول تقصیر ما بازیکن‌ها بود. ما اصلا خوب نبودیم. باید صحبت می‌کردیم. باید با هم صحبت می‌کردیم تا بفهمیم جریان از چه قرار است."

منچستریونایتد بعد از پیروزی در فینال جام اتحادیه و به دست آوردن جام قهرمانی این رقابت‌ها در لیگ برتر سه بازی انجام داده که در هیچ یک از آنها عملکرد خوبی نداشته است. شاگردان اریک تن‌هاخ در سه بازی اخیرشان در لیگ برتر شکست 7-0 مقابل لیورپول، تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون و شکست 2-0 مقابل نیوکسل را تجربه کرده‌اند. 
1838275

دیدگاه‌ها