کد خبر : 1898898 | 15 فروردين 1402 ساعت 06:15 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی قطعی سرمربی هلندی الجزیره

کایزر: دیگر برای لذت فوتبال بازی می‌کنیم!

مارسل کایزر، سرمربی هلندی الجزیره، اعلام کرد تصمیم خود برای جدایی از این تیم در پایان فصل جاری را به مدیران باشگاه اطلاع داده است.

کایزر: دیگر برای لذت فوتبال بازی می‌کنیم!

به گزارش ورزش سه، کایزر در گفت‌وگویی با «امارات الیوم» گفت: به مدیریت باشگاه و بازیکنان اعلام کردم که بعد از پایان فصل جاری جدا خواهم شد اما در حال حاضر مهم‌ترین چیز تمرکز روی مسابقات آینده و تکمیل مأموریتم با تیم است و این تصمیم اهمیتی ندارد.

او سپس گفت: دوره اول حضور من در الجزیزه، شش ماه طول کشید و سپس به پرتغال رفتم و دوباره برگشتم. برای یک مربی، عادی یا آسان نیست که این دوره طولانی را با تیمی در یک منطقه ادامه بدهد؛ بنابراین من به دوره‌ای که در الجزیره گذراندم بسیار افتخار می‌کنم و از مدیریت باشگاه، هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم.

کایزر در مورد مقصد بعدی خود گفت: بعد از پایان فصل به همراه خانواده به تعطیلات می‌روم و فعلا چیزی مشخص نیست و همان‌طور که اشاره کردم تمرکزم بر این است که فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم. من خانه‌ای در اینجا (امارات) دارم و خانواده‌ام خوشحال هستند و ما ممکن است اینجا ساکن شویم.

1838302

سرمربی هلندی درباره پیروزی الجزیره مقابل الوصل صحبت کرد و گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم؛ هر چند در سه دقیقه ابتدایی خوب بازی نکردیم و الوصل به گل رسید اما بعد از آن در بخش پاس و مالکیت خوب بودیم و توپ را حفظ کردیم. در نیمه دوم به بازی تهاجمی‌مان ادامه دادیم و موفق شدیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. خوشحالم که بازیکنان بعد از این پیروزی احساس خوشحالی کردند و همچنین از نحوه به ثمر رساندن دو گل خوشحالم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه الجزیره پس از تساوی شباب الاهلی - العین و شارجه - الوحده، شانس قهرمانی در لیگ را دارد یا خیر گفت: ما زمانی که در خانه با بدشانسی به شباب الاهلی باختیم، با قهرمانی لیگ خداحافظی کردیم و در دیدار برابر الوصل هم به چیزی جز لذت بردن از فوتبال فکر نمی‌کردیم.

دیدگاه‌ها