کد خبر : 1898938 | 15 فروردين 1402 ساعت 00:11 | 36.4K بازدید | 10 دیدگاه

کنایه‌های مظلومی به رئیس سازمان خصوصی‌سازی

ملاقات سریع‌السیر قربانزاده و سوبله چوبله

پرویز مظلومی سرمربی پیشین و عضو هیئت مدیره استقلال در برنامه فوتبال برتر حاضر شده است.

ملاقات سریع‌السیر قربانزاده و سوبله چوبله

به گزارش "ورزش سه"، مظلومی که سابقه انتخاب به عنوان سرمربی استقلال را در دوره فتح‌الله‌زاده را دارد، پس از حضور در هیئت مدیره استقلال در دوره مصطفی آجورلو، با عزل وی، به کار خود در هیئت مدیره ادامه داد و حالا یکی از حامیان اصلی علی فتح‌الله‌زاده محسوب می‌شود.

او که امشب در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرده، در ابتدای کار رشته کار را در دست گرفت و به حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، بابت انتقادهایش از مدیریت باشگاه استقلال طعنه زد. او گفت: در زندگی پایمان به کلانتری باز نشده بود، حالا مجبوریم به دادگاه و دادسرا برویم. البته ما الان اینجاییم و اگر قرار است دستگیر شویم، آماده هستیم.

مظلومی سپس با جملاتی علیه قربانزاده، حرف‌هایش را این‌طور تمام کرد: قربانزاده هرروز در تلویزیون است، او در سازمان خصوصی‌سازی و بورس، هیچ کاری ندارد؟

ویدئو: 276689

عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید: همه چیز در باشگاه استقلال شفاف است و ایشان که مدعی هستند تخلف صورت گرفته، حداقل یک نامه ساده به ما می‌زدند و خلاف‌های ما را می‌گفتند.

مظلومی همچنین گفت: ایشان با مصاحبه‌هایشان ما را رودرروی هواداران قرار داده است.

جالب اینکه قربانزاده هم در استودیوی برنامه فوتبال برتر حاضر است و امشب آن‌ها در استودیو رودرروی پرویز مظلومی و علی فتح‌‎الله‌زاده می‌نشینند.

ویدئو: 276690

دیدگاه‌ها