کد خبر : 1898985 | 15 فروردين 1402 ساعت 12:01 | 32.2K بازدید | 6 دیدگاه

ضربه مغزی شدم و چند دقیقه با ناخودآگاهم بازی کردم!

امین هاشمی‌فر، بازیکن نفت مسجدسلیمان که مصدومیت نگران کننده‌ای از ناحیه سر پیدا کرده بود پس از دو روز به تمرینات برگشته است.

ضربه مغزی شدم و چند دقیقه با ناخودآگاهم بازی کردم!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی نفت و تراکتور یک صحنه دلخراش رخ داد و امین هاشمی‌فر در برخورد با محمد عباس‌زاده ضربه بدی به سرش خورد و علی‌رغم اینکه ضربه مغزی شده بود روی پاهایش ایستاد تا به بازی ادامه دهد اما پس از آن راهی بیمارستان شد. دیشب در برنامه فوتبال برتر صحنه‌های عجیبی از این ماجرا پخش شد که نشان می‌داد با وجود اینکه این بازیکن ضربه مغزی شده اما به بازی ادامه می‌داد و پزشک هم متوجه نشده بود که البته گفته شد او پزشک تیم نبوده و ماساژور بوده و الان به عنوان پزشک انجام وظیفه می‌کند!

با این بازیکن هم‌کلام شدیم تا از زبان او ماجرا را بشنویم:
او در مورد این اتفاق گفت: من الان یادم نیست ولی صحنه بازی را که دیدم در دقیقه ۳۷ به زمین رفتم و در دقیقه ۴۰ یک صحنه بین من و محمد عباس‌زاده و گلر خودمان پیش آمد که زانویش به سرم خورد و گیج شدم و در همان حال سرم به زمین هم برخورد کرد. بیهوش شدم و مرا به بیمارستان بردند و اگر اشتباه نکنم آخر شب به هوش آمدم. خدا رحم کرد و به خیر گذشت.

او در خصوص تلاشش برای ماندن در زمین بیان کرد: به گفته دوستان و کادرفنی آنها می‌خواستند مرا تعویض کنند اما می‌گویند خودت اصرار داشتی بمانی و به تیم کمک کنی. من آن صحنه‌ها را یادم نیست اما می‌گویند چند دقیقه بازی کردی و بعد از آن داور متوجه شد شرایط ماندن ندارم و راهی بیمارستان شدم. آن دقایق بازی را یادم نیست اما طبق چیزی که می‌گویند بنابر تعصبی که به شهرم داشتم، می‌خواستم کمک کنم.

او در خصوص کمک مهاجم حریف توضیح داد: محمد عباس‌زاده در آن صحنه خیلی کمک کرد و از او تشکر می‌کنم و امیدوارم از این صحنه‌ها دیگر پیش نیاید. الان مشکلی ندارم. یک ضربه مغزی را رد کردم. آنطور که در تصاویر دیدم شرایط خیلی بدی را داشتم.

هاشمی‌فر در خصوص وضعیت الانش گفت: دو روز استراحت کردم و به تمرین برگشتم و مشکلی هم نداشتم‌. در نیم فصلی که آمدم سه تا بازی کردم.

دیدگاه‌ها