کد خبر : 1898992 | 15 فروردين 1402 ساعت 12:20 | 21.9K بازدید | 4 دیدگاه

ساکت الهامی و یادی از دوران جوانی (عکس)

تیم هوادار برای بازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در برابر پیکان است، سخت و جدی به تمرینات آماده سازی خود ادامه می‌دهد.

ساکت الهامی و یادی از دوران جوانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی در مصاف با ملوان و در استادیوم سیروس قایقران هوادار را به رتبه نهم جدول آورد و حالا آنها با نیمه بالای جدول تنها یک گام فاصله دارند و برای رسیدن به این مهم بی شک تلاش خواهند کرد، از بازی با پیکان هم سه امتیاز کسب کنند. هر چند کار سختی پیش رو دارند و تیم مجتبی حسینی هم می‌کوشد، برای جبران امتیازات از دست رفته با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.

1838467

ساکت الهامی، سرمربی تیم هوادار که زمره مربیان تمرین دهند خوب فوتبال کشورمان به حساب می‌آید و در تمرین صفر تا صد کار دست اوست، پیش از بازی با پیکان پا به توپ شد و یادی از جوانی کرد. او سعی می‌کند عین چیزی که از شاگردانش می‌خواهد، خود به نمایش بگذارد تا برای اجرای آن در زمین مسابقه جای حرف و حدیثی باقی نماند. این مربی که فصل گذشته با نساجی قهرمان جام حذفی شد و مهمترین موفقیت این تیم در بیش از 60 سال حیات را برای مازنی ها به ارمغان آورد، این فصل هم در جدول شانس قهرمانی جام حذفی باقی مانده است. به نظر می‌رسد ماموریت مهمی که او دوست دارد از پسش بربیاید، هدایت تیم هوادار به نیمه بالای جدول است که یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آید، به این  خاطر که هوادار از نظر بودجه یکی از تیم‌های کم هزینه لیگ برتر به حساب می‌آید.

1838469

بد نیست بدانید، ساکت الهامی در دوران بازی بیشتر بازیکن تیم پاس بوده و یکی از افتخارات مهم دوران بازی او حضور در تیم پاسی بود که برای آخرین بار از فوتبال ایران قهرمان آسیا شد.

1838470
1838471

دیدگاه‌ها