کد خبر : 1898993 | 15 فروردين 1402 ساعت 12:25 | 34.7K بازدید | 4 دیدگاه

بازیکن یاغی به اردوی لس بلوز بازگشت

رنار بازوبند کاپیتانی فرانسه را به رنار داد!

هروه رنار تصمیم گرفت تا بازیکن یاغی تیم ملی فرانسه را به اردو دعوت کرده و بازوبند کاپیتانی را نیز به وی بدهد.

رنار بازوبند کاپیتانی فرانسه را به رنار داد!

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه تمرینی تیم ملی زنان فرانسه زیر نظر هروه رنار برگزار شد. سرمربی سابق تیم ملی عربستان کار سختی را در پیش دارد و باید در مدت زمان اندک، تیمش را در رقابت‌های جام جهانی آماده کند.

روز گذشته سرمربی لس بلوز (لقب تیم ملی زنان فرانسه) در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که پس از مشورت با کادرفنی، تصمیم گرفته تا بازوبند کاپیتانی را به وندی رنار، مدافع لیون بدهد. ضمن اینکه اوژنی لی سومر و گریس گیورو کاپیتان‌های دوم و سوم تیم خواهند بود.

1838477

در واقع اهدای بازوبند کاپیتانی به وندی رنار، نخستین تصمیم بزرگ هروه رنار به شمار می‌رود. مدافع المپیک لیون در زمان هدایت کورین دیکن از تیم ملی اخراج شد چرا که او متهم بود به همراه چند بازیکن دیگر، قصد داشته اند تا سرمربی لس بلوز را از کارش برکنار کنند.

1838478

حالا مدافع مغضوب سرمربی سابق فرانسه که فامیلی مشابهی نیز با هروه رنار دارد، کاپیتان جدید لس بلوز خواهد بود. هروه رنار در این خصوص گفت: پس از مشورت با کادر فنی، من سه بازیکن را به تیم ملی دعوت کردم. به اتفاق آرا کاپیتان وندی رنار، و دو نایب کاپیتان، گریس گیورو و اوژنی لو سامر، انتخاب شدند. من همیشه ترجیح می‌دهم از قبل با بازیکنان صحبت کنم تا حمایت کامل آنها را داشته باشم. حالا همه باید نقش خود را ایفا کنند، چه در زمین و چه خارج از زمین.

1838480

وندی رنار که در زمان سرمربیگری کورین دیکن نیز کاپیتان فرانسه بود اما به دلیل اختلافات با سرمربی وقت و اتهام کودتا علیه وی، از اردوی لس بلوز کنار گذاشته شد.

1838479

تیم ملی زنان فرانسه در فیفا دی کنونی عصر جمعه به مصاف کلمبیا می‌رود. آنها چهار روز بعد با کانادا روبرو خواهند شد و سپس خود را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی که تابستان امسال در استرالیا و نیوزیلند برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

دیدگاه‌ها