کد خبر : 1899003 | 15 فروردين 1402 ساعت 12:55 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

دعوای نویل و کرگر: این بار بر سر کین! (عکس)

گری نویل و جیمی کرگر، دو ستاره سابق لیگ برتر انگلیس، بار دیگر صحنه جالبی را پس از بازی شب گذشته تاتنهام خلق کردند.

دعوای نویل و کرگر: این بار بر سر کین! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

صحنه مهمی که در این بازی رخ داد، اخراج عبدالله دوکوره از زمین بود که با حواشی بسیاری همراه بود و واکنش‌های بسیاری را هم از سوی کارشناسان و تماشاگران به دنبال داشت. 

ضربه‌ای که این بازیکن به صورت ستاره تاتنهام زد باعث شد که او روی زمین بیفتد و بسیاری معتقد هستند که این حرکت شدت چندانی نداشت که بخواهد به کین آسیب بزند و او در واقع روی این صحنه تمارض کرده است. 

1838493

یکی از کسانی که معتقد بود رفتار کاپیتان تیم ملی انگلیس روی این صحنه درست نبوده، کرگر بود که از کین به خاطر رفتار نمایشی‌اش که منجر به اخراج دوکوره شد انتقاد کرد اما نویل سعی کرد این صحنه را روی او بازسازی کند تا نشان دهد که رفتار کین اشتباه نبوده است. 
این مدافع سابق منچستریونایتد گفت: «هیچ تردیدی درباره کارت قرمز وجود ندارد. دوکوره دستش را بالا آورد و روی صورت کین گذاشت. تنها بحثی که وجود دارد شاید این باشد که کین باید خودش را به آن شکل روی زمین می‌انداخت یا نه. او معمولا کسی نیست که تمارض کند اما وقتی کسی پنجه‌اش را به سمت صورت شما می‌آورد، شوکه می‌شوید.»

دیدگاه‌ها