کد خبر : 1899012 | 15 فروردين 1402 ساعت 13:58 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

مائوریتزیو ساری در این باشگاه بازنشسته می‌شود

سرمربی مشهور ایتالیایی از علاقه‌اش به پایان حرفه مربیگری در باشگاه لاتزیو خبر می‌دهد.

مائوریتزیو ساری در این باشگاه بازنشسته می‌شود

به گزارش "ورزش سه" نتایج قابل قبول مائوریتزیو ساری با لاتزیو باعث شده تا مدیران عقاب‌ها به ادامه همکاری با این سرمربی پرخواهان ایتالیایی راغب باشند.

در حالی که نگرانی‌هایی بابت پیشنهادات به ساری وجود دارد، این سرمربی به شایعات پایان داده و در گفتگو با ایل مساجرو اطمینان می‌دهد در لاتزیو می‌ماند: "لاتزیو عجیب است. از بیرون متوجه نمی‌شوید، وقتی در باشگاه هستید، شوق به این باشگاه از درون به شما حمله می‌کند.. من اینجا احساس خوبی دارم، همه به من احساس مهم بودن و سهیم‌بودن داده‌اند."

او در ادامه گفت: "من دو سال دیگر قراردادم دارم و اگر اتفاق هیجان‌انگیزی نیفتد، من یک پروژه بلندمدت دارم، می‌خواهم کارم را اینجا به پایان برسانم و مربیگری را کنار بگذارم."

کلودیو لوتیتو، مدیر باشگاه خیلی زود به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و در پاسخ به لزوم تمدید قرارداد با ساری گفت: "هنوز نیازی به تمدید نیست. من قبلاً این کار را با تضمین آنکه او دو سال و نیم دیگر در باشگاه می‌ماند، انجام دادم. ما باید به این مسیر ادامه دهیم. من هرگز در مورد مائوریتزیو و مهارت او تردید نداشتم. بنابراین ساری می تواند یک چرخه طولانی را در لاتزیو را طی کند."

دیدگاه‌ها