کد خبر : 1899014 | 15 فروردين 1402 ساعت 13:54 | 27.9K بازدید | 1 دیدگاه

ورود به دنیای سرمربی‌ها: جدایی داویده آنچلوتی از پدر

داویده آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در آستانه قبول هدایت تیم بازل و رفتن به سوئیس قرار دارد.

ورود به دنیای سرمربی‌ها: جدایی داویده آنچلوتی از پدر

به گزارش "ورزش سه"، آینده آنچلوتی که تا به حال همیشه عضوی از کادر فنی پدرش در تیم‌هایی که کارلتو هدایت آنها را برعهده داشته بوده حالا مسیر متفاوتی را در پیش خواهد گرفت. 

این مربی ایتالیایی تصمیم گرفته که دوران حرفه‌ای مستقلی را شروع کند و گزینه اصلی هدایت بازل سوئیس است که قدرت اصلی فوتبال این کشور به حساب می‌آید و معمولا فرصت حضور در لیگ قهرمانان را هم پیدا می‌کند. 

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که او در طول این فصل پیشنهادهای دیگری هم داشت و فرصت هدایت اورتون به او ارائه شده بود اما این مربی جوان تصمیم گرفت همچنان در کنار پدرش در کادر فنی رئال مادرید بماند و کسب تجربه کند. 
 

1838504

آنچلوتی تا ژوئن 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد اما بعید به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه با درخواست او برای جدایی مخالفت کنند و به همین دلیل انتظار می‌رود که او در سن 33 سالگی اولین تجربه ورودش به دنیای سرمربی‌ها را به دست آورد. 
داویده با وجود سن نه چندان زیادش روی نیمکت بسیاری از تیم‌های مهم اروپایی نشسته است. او کارش را در پاری سن ژرمن شروع کرد و پس از آن تجربه همراهی رئال مادرید، بایرن مونیخ، ناپولی و اورتون را به دست آورد که می‌تواند کمک بسیاری به او در آینده کند. 
بازل این فصل شرایط خوبی را در لیگ سوئیس تجربه نکرد و با افت فاحشی روبرو شد. آنها امیدوار هستند که حضور آنچلوتی روی نیمکت این تیم برای فصل آینده بتواند بار دیگر آنها را به قهرمان بلامنازع لیگ این کشور و یکی از تیم‌های همیشه حاضر در لیگ قهرمانان تبدیل کند.

دیدگاه‌ها