کد خبر : 1899016 | 15 فروردين 1402 ساعت 14:20 | 16.7K بازدید | 15 دیدگاه

گزارش مارکا

شهادت وینیسیوس علیه هوادار نژادپرست مایورکا

دادگاه هوادار نژادپرست باشگاه مایورکا که به وینیسیوس توهین کرده بود امروز برگزار شد و در آن، ستاره رئال علیه او شهادت داد.

شهادت وینیسیوس علیه هوادار نژادپرست مایورکا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو ماه پیش در زمین مایورکا با یک گل شکست خورد و وینیسیوس نیز یکی از تلخ‌ترین روزهای فوتبالی خود را تجربه کرد. او در طول بازی بارها با خطای بازیکنان مایورکا روبه‌رو شد و شعارهای نژادپرستانه زیادی نیز علیه او سر داده شد.

1799073

دو هفته پیش و با اعلام رسمی باشگاه مایورکا، هواداری که به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کرده بود، سه سال از حضور در ورزشگاه مایورکا محروم خواهد بود و کارت هواداری او نیز باطل شده است. 

1838506

همچنین با شکایت رسمی لالیگا پرونده‌ای علیه این هوادار در دادگاه شماره 3 تحقیقی پالما تشکیل و دادگاه او نیز امروز برگزار شد. دادگاهی که وینیسیوس از طریق ویدیو کنفرانس در آن حضور داشت و علیه این هوادار شهادت داد. وینیسیوس در اظهارات کوتاه خود گفت که مشخصا نشنیده که این هوادار علیه او شعار بدهد ولی درون ورزشگاه جو بسیار بدی وجود داشت و بارها مورد شعارهای نژادپرستانه قرار گرفت تا جایی که کیفیت بازی او به خاطر آن اتفاقات افت کرد. وینیسیوس تاکید کرد که از اقدام قانونی علیه این هوادار نژادپرست عقب‌نشینی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها