کد خبر : 1899054 | 15 فروردين 1402 ساعت 17:59 | 12.7K بازدید | 4 دیدگاه

سکوت راجرز شکست: لستر با من بد کرد!

برندان راجرز چند روز بعد از اخراج شدن از لسترسیتی سکوتش را شکست و گفت از تصمیم باشگاه ناراحت و عصبانی است و اطمینان دارد که می‌توانست لستر را در لیگ برتر حفظ کند.

سکوت راجرز شکست: لستر با من بد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، برندان راجرز روز یکشنبه این هفته با صدور اطلاعیه‌ای از طرف باشگاه لستر و اعلام قطع همکاری دو طرفه از سمتش به عنوان سرمربی این تیم کنار گذاشته شد. او امروز سکوتش را شکست در یک اطلاعیه از این اقدام لسترسیتی به شدت انتقاد کرد.

راجرز که بعد از چهار سال نشستن روی نیمکت لستر کنار گذاشته شد می‌گوید احساس می‌کند کارش در این تیم نیمه‌کاره مانده و از تصمیم مدیران لستر ناراحت و عصبانی است. او می‌گوید اطمینان دارد که می‌توانست لستر را در لیگ برتر حفظ کند. لسترسیتی در حال حاضر در رتبه نوزدهم جدول لیگ برتر ایستاده و علت اصلی اخراج راجرز همین رتبه جدول است.

1838559

سرمربی سابق لستر گفت: "از اینکه اینقدر نزدیک به پایان فصل کنار گذاشته شدم خیلی ناراحت و عصبانی هستم. اطمینان کامل دارم که می‌توانستم نتایج لازم برای حفظ باشگاه در لیگ برتر را به دست بیاورم. حالا هم برای همه کسانی که در باشگاه هستند آرزوی موفقیت دارم تا به این هدف برسند. لستر زیرساخت‌ها و فضایی دارد که به آن امکان می‌دهد به جلو حرکت کند و این بحران را پشت سر بگذارد. مجموعه‌ تمرینی‌ای در کلاس جهانی، هوادارانی پرشور و همیشه حامی تیم و بازیکنانی باشخصیت و باکیفیت و البته مالکان خاص."

برندان راجرز در ادامه می‌گوید قصد دارد به دنیای مربیگری بازگشته و خودش را ثابت کند. او در این باره گفت: "فعلا قصد دارم کمی استراحت کرده و فکر کنم و سپس برای فرصت بعدی آماده خواهم بود." سرمربی سابق لستر در ادامه به موفقیت خود به قهرمانی در جام حذفی 2021 با لستر اشاره کرد و گفت: "شکست دادن چلسی در ومبلی در سال 2021 و فتح اولین جام حذفی تاریخ باشگاه و صعود به رقابت‌های اروپایی برای فصل‌های پیاپی افتخاراتی است که من در لستر به دست آوردم و هرگز فراموشش نخواهم کرد."

1838560

دیدگاه‌ها