کد خبر : 1899067 | 15 فروردين 1402 ساعت 18:58 | 2.5K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت ستاری در بازی سرنوشت‌ساز مس کرمان

مس کرمان در حساس‌ترین بازی خود قادر به استفاده از محمد ستاری نیست و این بازیکن به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.

غیبت ستاری در بازی سرنوشت‌ساز مس کرمان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ و سرنوشت‌سازترین بازی‌های این هفته از لیگ برتر دو تیم نفت آبادان و مس کرمان برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.
مس کرمان البته با اختلاف هشت امتیازی یک پله بالاتر از نفت آبادان قرار دارد اما شاگردان عبدالله ویسی برای جست‌وجوی آخرین شانس‌های بقای خود چشم به کسب امتیاز از این جدال دوخته‌اند.

فرزاد حسین خانی در این بازی حساس قادر به استفاده از محمد ستاری نخواهد بود. بازیکن باتجربه مس کرمان که در این فصل پیراهن نارنجی‌پوشان را در اختیار گرفته و طی این فصل با توجه به شرایط حساس این تیم و نیاز کادر فنی در پست‌های مختلفی از جمله مدافع میانی، مدافع چپ، هافبک دفاعی و حتی هافبک بازی‌ساز به کار گرفته شد و توانست رضایت کادر فنی را به خود اختصاص دهد و عملکرد قابل قبولی نیز به جا بگذارد.

باید دید در این بازی حساس و در غیاب محمد ستاری، مس کرمان چه تغییراتی را خواهد داشت و فرزاد حسین خانی برای این خلا چه تفکری را دنبال می‌کند. این دیدار از جهات مختلفی برای مس کرمان و نفت آبادان از اهمیت برخوردار است و آن‌ها در صورت متوقف کردن حریف نیز قادر خواهند بود با اطمینان بیشتری بابت بقا در این فصل امیدوار باشند.

دیدگاه‌ها