کد خبر : 1899075 | 15 فروردين 1402 ساعت 19:59 | 29.9K بازدید | 9 دیدگاه

پایان فصل برای مهاجم فولام: 8 هفته محرومیت!

الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی فولام، به دلیل هل دادن داور دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد که دو هفته پیش برگزار شد با محرومیت 8 هفته‌ای مواجه شد.

پایان فصل برای مهاجم فولام: 8 هفته محرومیت!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم فولام و منچستریونایتد که روز 19 مارس در یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس برگزار شد دیدار پرتنشی بود. بازیکنان و کادر فنی فولام در جریان مسابقه به شدت به تصمیم‌های داور اعتراض داشتند و در نهایت  مسابقه با پیروزی 2-1 یونایتد به پایان رسید.

در جریان مسابقه اعتراض‌های شدید فولامی‌ها به داور باعث اخراج سرمربی این تیم مارکو سیلوا و همچنین مهاجم اهل صربستان فولام، الکساندر میتروویچ شد. میتروویچ بعد از اعتراض شدید به داور مسابقه کریس کاوانا، او را هل داد و بلافاصله با کارت قرمز جریمه شد.

1838603

با توجه به حساسیت اتحادیه فوتبال انگلیس به خشونت علیه داوران، باشگاه فولام انتظار مجازات میتروویچ را داشت اما امروز رای کمیته انضباطی اتحادیه علیه این مهاجم صرب اعلام شد و او به هشت جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد.

1838604

میتروویچ شنبه این هفته در جریان شکست 2-1 فولام مقابل بورنموث در زمین حضور نداشت و اولین جلسه محرومیتش را پشت سر گذاشت. او هفت بازی بعدی تیمش را هم از دست خواهد داد و عملا باید فصل را برای این مهاجم صرب تمام‌ شده دانست.

باشگاه فولام و سرمربی‌اش مارکو سیلوا که می‌ترسیدند مجازات مشابهی برای او در نظر گرفته شود در روزهای گذشته خواهان حضور او در محل اتحادیه برای ادای توضیحات شدند. ظاهرا صحبت‌های سیلوا تا حدودی روی اتحادیه تاثیر داشته چرا که امروز حکم مجازات او محرومیت دو جلسه‌ای اعلام شد. البته سیلوا تنها به دلیل توهین لفظی به داور با محرومیت مواجه شده و با کریس کاوانا تماس فیزیکی نداشت.

1838605

دیدگاه‌ها