کد خبر : 1899092 | 15 فروردين 1402 ساعت 22:28 | 12.2K بازدید | 7 دیدگاه

بولی در حال سبک و سنگین کردن:

ناگلزمان- چلسی: هنوز چیزی قطعی نشده!

به نظر مذاکرات بین باشگاه چلسی و یولیان ناگلزمان در مسیر مثبتی پیش می‌رود.

ناگلزمان- چلسی: هنوز چیزی قطعی نشده!

به گزارش "ورزش سه"، تاد بولی، مالک آمریکایی و متمول باشگاه چلسی، روز یکشنبه پس از شکست خانگی و ناامیدکننده این تیم مقابل استون ویلا، گراهام پاتر را برکنار کرده و به دوران حضور این سرمربی انگلیسی در این باشگاه بعد از تنها چند ماه پایان داد. در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد جانشین احتمالی پاتر مطرح شده و به نظر یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و سابق بایرن مونیخ، جدی‌ترین گزینه برای احراز این سمت است.

ناگلزمان قصد دارد بعد از مدتی کوتاه استراحت تا پایان فصل، در لیگ برتر مشغول به فعالیت شود و هدایت چلسی را بر عهده گیرد. البته تاتنهام نیز پس از جدایی آنها از آنتونیو کونته در تعطیلات بازی‌های ملی به دنبال این سرمربی آلمانی است. البته بر اساس گزارش اسکای اسپورت آلمان، جدایی فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، باعث نگرانی ناگلزمان در مورد فعالیت در این باشگاه شده و البته او همچنان در حال ارزیابی گزینه‌های خود برای فصل بعد است.

همچنین مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق اسپرز نیز یکی از اهداف اصلی چلسی برای این سمت است. علی‌رغم مطرح شدن شایعات فراوان در روزهای اخیر و البته مذاکرات مثبت اولیه، هنوز حتی چلسی نیز در مورد توافق نهایی با ناگلزمان به جمع‌بندی قطعی نرسیده و احتمال حضور گزینه‌های دیگر نیز روی نیمکت این تیم وجود دارد.

دیدگاه‌ها