کد خبر : 1899119 | 16 فروردين 1402 ساعت 01:19 | 5.9K بازدید | 6 دیدگاه

هاورتز: بازیکنان چلسی باید مسئولیت نتایج را بپذیرند

کای هاورتز، مهاجم آلمانی چلسی، معتقد است که بازیکنان این تیم باید مسئولیت نتایج این فصل را بپذیرند.

هاورتز: بازیکنان چلسی باید مسئولیت نتایج را بپذیرند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست هفته گذشته چلسی مقابل استون ویلا، گراهام پاتر از این باشگاه اخراج شد و امشب در اولین دیدار با هدایت برونو سالتور، مربی موقت، این تیم مقابل لیورپول به تساوی بدون گل رسید.
هاورتز که در دیدار امشب موقعیت‌های خوبی را از دست داد، با ابراز تاسف از جدایی گراهام پاتر، تاکید کرد که مسئولیت نتایج این تیم با بازیکنان است.
او به خبرنگاران گفت:"اول از همه، من باید به کادر فنی تیم (برونو سالتور و بقیه مربیان) احترام بگذارم، وقتی سرمربی تیم اخراج شد. همه باشگاه باید به این کادر فنی احترام بگذارد. این وظیفه ما نیست در مورد این فکر کنیم که چه کسی مربی دائمی بعدی است. مالکان باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرند. 
جدایی گراهام پاتر؟ سخت است. همیشه وقتی مربی‌ای جدا می‌شود، شرایط آسان نیست چون وظیفه ما پیروزی در بازی‌هاست. ما باید مسئولیت این اتفاق را برعهده بگیریم. اکنون باید شرایط را بپذیریم، حرفه‌ای باشیم و شرایط را قبول کنیم."

1838676

چلسی در این فصل با بحران گلزنی است و حتی تفاضل گل این تیم در لیگ برتر منفی است. هاورتز در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با بحران اعتماد به نفس در مقابل دروازه روبرو است، گفت:"شاید بله. به ویژه بعد از شکست، ما کمی اعتماد به نفس مان را از دست می‌دهیم. این شرایط را در مقابل دروازه آسان‌تر نمی‌کند. کار ما گلزنی است. اکنون باید برای آخر هفته آماده شویم و به مسیرمان ادامه بدهیم."
چلسی در حالی امشب مقابل لیورپول به تساوی رسید که موقعیت‌های خوبی را از دست داد و هاورتز معتقد است که باید در این دیدار گلزنی می‌کردند:"فکر می‌کنم باید گل می‌زدیم، به ویژه در نیمه اول. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، از جمله خودم.
هنوز 9 بازی دیگر در لیگ باقی مانده است. چلسی مستحق این نیست که در رتبه یازدهم باشد. اصلا خوب نیست که در چنین رتبه‌ای باشیم. اما باید با هم متحد باشیم. به خاطر هواداران این رتبه خوب نیست.
اما ما در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ هم هستیم. همه باید بپذیرند که حضور در این مرحله اسان نیست اما ما بازیکنان به حمایت هواداران هم نیاز داریم. ما همگی در یک قایق هستیم."

دیدگاه‌ها