کد خبر : 1899127 | 16 فروردين 1402 ساعت 01:39 | 21.7K بازدید | 8 دیدگاه

کلوپ: انتظار نداشتم بهترین بازی فصل‌مان را انجام بدهیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که با توجه به تغییراتی که در ترکیب اصلی تیمش داده بود، انتظار یک نمایش تماشایی را در دیدار امشب مقابل چلسی نداشت.

کلوپ: انتظار نداشتم بهترین بازی فصل‌مان را انجام بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی‌ها که از کورس قهرمانی لیگ برتر جا مانده‌اند، امشب در حالی میهمان چلسی بودند که چند ستاره اصلی شان از ابتدا به میدان نرفتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.
با این وجود کلوپ از نمایش شاگردانش ابراز رضایت کرد و این دیدار را یک گام کوچک رو به جلوی برای شاگردانش توصیف کرد.
او به خبرنگاران گفت:"هر دو تیم فصل گذشته در دو فینال بازی کردند، دو تا از بهترین صفر-صفرهایی که من دیدم. امروز دو تیم از نظر اعتماد به نفس در سطح پایینی بودند اما واقعا جنگیدند. ما از این یک امتیاز راضی هستیم. حرکات خوب زیادی داشتیم. ما جنگندگی زیادی را به نمایش گذاشتیم. ما باید به مسیرمان ادامه بدهیم. 

1838690

ما در ابتدای بازی در خط دفاعی کمی مشکل داشتیم. سه تغییر در خط دفاعی داشتیم. وقتی توپ به عقب زمین می‌رفت، کمی شرایط خطرناک می‌شد اما ما باید خوبی توانستیم کار را جمع کنیم. در طول بازی بهتر بهتر شدیم. بازیکنان خط دفاعی به خوبی با هم در ارتباط بودند. ما در جلوی زمین هم موقعیت هایی داشتیم.
این بازی چندان تماشایی‌ نبود. این یک گام رو به جلو بود. کاری که ما باید انجام بدهیم، این است که رو به جلو برویم. گاهی اوقات با قدم‌های کوچک. 
ما باید از فرصت‌های مان استفاده کنیم، باید موقعیت ایجاد کنیم. من از این نتیجه ناراضی نیستم. آنها دو گل زدند اما هر دو گل شان مردود اعلام شد. انتظار نداشتم با 6 تغییر، بهترین بازی فصل مان را انجام بدهیم.
بچه‌هایی که به بازی رفتند، از فرصت‌شان استفاده کردند و نشان دادند که آماده هستند. بعضی از بازیکنان امشب به استراحت نیاز داشتند. 
اگر امتیاز نگیریم، نمی‌توانیم از اهدافی که داشتیم، صحبت کنیم. ما تسلیم نمی‌شویم. ما مبارزه خواهیم کرد. ما می‌توانیم خیلی صحبت کنیم اما باید در عمل هم نشان بدهیم. ما امشب یک گام در مسیر صحیح را شاهد بودیم."
سرمربی آلمانی لیورپولی‌ها همچنین تیمش را با آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، مقایسه کرد و گفت:"آرسنال فوق‌العاده کار می‌کند، تماشای بازی شان فوق‌العاده است. اما ما هم خیلی فاصله نداریم. رکورد ما در بازی‌های خانگی بسیار بهتر از بازی‌های خارج از خانه است."

دیدگاه‌ها