کد خبر : 1899139 | 16 فروردين 1402 ساعت 06:15 | 31.3K بازدید | 7 دیدگاه

فرایبورگ بایرن را از جام حذف کرد

دست موسیالا دیر تصمیم می‌گیرد (عکس)

دست جمال موسیالا در بدترین زمان ممکن، یک خطای پنالتی را به فرایبورگ تقدیم کرد.

دست موسیالا دیر تصمیم می‌گیرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل خیلی زود نخستین جام ممکن را از دست داد. سرمربی باوارایی‌ها در آستانه دیدار حساس برابر منچسترسیتی، از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت و حالا باید ابتدا یک بار دیگر به مصاف فرایبورگ برود و سپس در اتحاد به شاگردان گواردیولا روبرو شود.

دیدار مرحله یک چهارم نهایی دی‌اف‌بی پوکال به کام بایرن نبود. علی رغم برتری تیم توخل در طول بازی و مالکیت یک طرفه توپ و میدان، اما این فرایبورگ بود که در آلیانز دست به کار بزرگی زد و باوارایی‌ها را از دور مسابقات کنار زد.

این بازی در شرایطی که با تساوی یک – یک رو به پایان بود، با اشتباه جمال موسیالا سرنوشتش تغییر کرد. نیوکلاس هوفلر که تک گل فرایبورگ را به ثمر رسانده بود، در دقیقه 90+3 صاحب موقعیت شد که شوت او به دستان باز جمال موسیالا برخورد کرد و هارم اوسمرس داور مسابقه نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید.

1838716
1838717

موسیالا 20 ساله که در این فصل 15 گل زده و 12 بار نیز پاس گل داده است، در بدترین زمان ممکن دچار این اشتباه شد تا لوکاس هولر پشت این توپ ایستاده و ضربه پنالتی خود را به طاق دروازه زومر چسباند.

توخل که امیدوار بود با بایرن سه گانه کسب کند، حالا اولین جام را از دست رفته می بیند و باید چند روز دیگر نیز در اروپا پارک استادیوم به مصاف همین فرایبورگ برود و لغزش در آن بازی، می‌تواند باعث از دست رفتن صدر جدول بوندس لیگا شود.

1838715

باوارایی‌ها پس از آن نیز باید با سیتی روبرو شوند و این شکست تلخ و کنار رفتن از جام حذفی، ممکن است باعث شود که نتایج بایرن تحت تأثیر قرار گیرد.

دیدگاه‌ها