کد خبر : 1899142 | 16 فروردين 1402 ساعت 08:16 | 57.4K بازدید | 2 دیدگاه

فرار برای گل ۴ به استقلال (عکس)

هافبک آلومینیوم می‌خواهد چهارمین گل خود در تقابل با استقلال را به ثمر رساند.

فرار برای گل ۴ به استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در بین شاگردان سید مهدی رحمتی در آلومینیوم، یک بازیکن بیشترین تجربه گلزنی مقابل استقلال را دارد و توانسته در سه تقابل مختلف و همراه با دو تیم متفاوت دروازه آبی‌پوشان را باز کند و این انگیزه را دارد همراه با این تیم اراکی نیز برابر آبی پوشان گلزنی داشته باشد و تیمش را به امتیاز برساند.

علیرضا نقی‌زاده که در این فصل یکی از گل‌های منجر به پیروزی آلومینیوم مقابل مس کرمان را به ثمر رسانده و سال گذشته نیز تجربه گلزنی‌های مهم مثل جدال با پرسپولیس در اراک را داشت، امیدوار است حالا این مهم را در دیدار این هفته برابر استقلال تجربه کند و مثل دوران حضورش در سیاه جامگان و گسترش فولاد، به گل برسد.

نقی‌زاده در هفته اول فصل ۹۵-۹۴ روی یک توپ ارسالی از سمت چپ زمین، دروازه استقلال را باز کرد و سیاه جامگان را به گل رساند و پس از آن هم در دو مسابقه رفت و برگشت لیگ شانزدهم برابر آبی‌پوشان توانست گلزنی کند و گربه سیاه این تیم شود، اما حالا می‌خواهد برای نخستین بار با آلومینیوم این کار را انجام بدهد.

هافبک آلومینیوم در تمرینات این تیم با انگیزه بالایی کار کرده و می‌خواهد در کنار موقعیت‌سازی برای مهاجمان تیمش، دوباره شانس گلزنی پیدا کند و چهارمین گل خود در تقابل با استقلال را به ثمر رساند و به یک رکورد برسد.

1838724
نقی‌زاده یکبار در ورزشگاه آزادی و دو بار در دیدارهای خانگی گسترش فولاد و سیاه‌جامگان توانسته دروازه استقلال را باز کند

دیدگاه‌ها